Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2013-81
 
Opdracht: In-House (project) manager (36 uur/week)
 
Sluitingsdatum: 2013-02-24 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, Werktuigbouw
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

 

Startdatum 1 maart 2013
Einddatum 1 november 2013
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 95,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 3 keer, 3 maanden

 

De opdrachtomschrijving

De bouw van het gebouw Westflank, dat onderdak zal bieden aan de nieuwe Spoedeisende Hulp, de Stichting gastenverblijven, het Parkeerbedrijf en GGZ, vordert gestaag . Het project is voorbereid en wordt tijdens de uitvoering begeleid door PBH. De bouwkundige en installatietechnische oplevering is gepland op eind april waarbij de verantwoordelijkheid van het gebouw zal overgaan van de hoofdaannemer BAM naar de opdrachtgever . VB en PBH hebben afgesproken er naar te streven dat de overdracht aan VB direct met de oplevering zal plaatsvinden. Na de oplevering is er vervolgens een periode van tussen de 3 a 5 maanden gepland voor inrichting, verhuizing en ingebruikname door de 4 gebruikers van het gebouw.

In de aanloop naar de ingebruikname , per gebruiker wisselende datum, zal er door het facilitair bedrijf in hoofdzaak twee zaken geregeld moeten worden:
1. het afsluiten van huurcontracten cq. dienstverleningsovereenkomsten met de klanten
2. de ver(in)huiscoördinatie

Het gebouw
Het gebouw heeft een gebruiksoppervlakte van 29.400m2 verdeeld over 9 bouwlagen en biedt onderdak aan 4 gebruikers; de Spoedeisende Hulp, GGZ , Stichting Gastenverblijven en Parkeerbeheer.
Huur- en dienstverleningsovereenkomsten
Een huurovereenkomst zal worden afgesloten met die partijen die huurgelden zullen betalen aan ziekenhuis voor de in gebruik gekregen huisvesting en te ontvangen diensten/services. Dit zijn: het Parkeerbedrijf ziekenhuis, GGZ en de  Gastverblijven. Daarnaast of als onderdeel van het huurcontract zal een dienstverleningsovereenkomst (DVO) met de betreffende klant worden afgesloten waarin de afspraken zijn vastgelegd m.b.t. facilitaire dienstverlening van ziekenhuis. Het is aan te bevelen om naast de dienstverlening van vastgoedbeheer aan de klant ook de services van de overige FB diensten in het DVO op te nemen en eventueel aan te vullen met die van ICT en FMT.
Met de SEH zal geen huurovereenkomst worden afgesloten enkel een DVO.

Facilitair bedrijf
Vastgoedbeheer & Services
Vastgoedbeheer beheer, onderhoud, serviceverzoeken
Frontoffice receptie, beveiliging, telefooncentrale, toegangsbeheer
Schoonmaakonderhoud & textiel schoonmaak, mobiel team reiniging, platgoed, kleding,gordijnen
Voeding maaltijden, restaurant, catering
Inkoop & Logistiek
Logistiek magazijn, goederenontvangst, post service centrum
Patiëntvoorzieningen & transport beddentransport, patiëntentransport
Inkoop

De unit vastgoedbeheer heeft reeds een concept huurovereenkomst opgesteld tbv de Stichting Gastenverblijven en is bezig een demarcatielijst huurder/verhuurder op te stellen met betrekking tot de dienstverlening door vastgoedbeheer.

Verhuiscoördinatie
Om alle zaken rond de inrichting en verhuizing goed te laten verlopen is het te zeerste aan te bevelen een algemeen inhuiscoördinator aan te stellen. Deze coördinator zal namens ziekenhuis en GGZ inGeest? tbv alle diensten en toekomstige gebruikers het overall overzicht hebben en het algemeen aanspreekpunt zijn voor toekomstige gebruikers van de Westflank en interne- en externe leveranciers.
Hij/zij zal namens ziekenhuis nauw contact hebben met PBH, vertegenwoordigers / unithoofden van de FB diensten alsmede ICT en FMT en met de vier toekomstige gebruikers van de Westflank met betrekking tot de onderstaande zaken:
•Planning en coördinatie van alle activiteiten aangaande de inrichting, bevoorrading, verhuizing en ingebruikname.
•Voorzitterschap van het projectteam inhuizing Westflank met vertegenwoordigers van ziekenhuis, GiG, SEH, ICT etc.
•Afstemming met verantwoordelijke partijen (leveranciers, aannemers, gebruikers) rond aanvullende bouwactiviteiten en overige werkzaamheden.
•Afstemming van geplande activiteiten door gebruikers
•Routing over het terrein
•Noodzakelijke tijdelijke voorzieningen tussen oplevering en ingebruikname (zoals bewegwijzering, sleutelbeheer, parkeren, restauratieve voorzieningen, schoonmaak etc.)
•Openstelling van het gebouw en regie m.b.t. alle voor de ingebruikname noodzakelijke activiteiten
•Beveiliging na oplevering, toegangscontrole, pasjes en sleutels

 

De kandidaatomschrijving

Voor deze opdracht zoeken wij een krachtig persoon die bij voorkeur aantoonbare affiniteit met de zorg heeft; en wie alsware als een "verkeersleider" met opgestroopte mouwen in hetgebouw aanwezig is.
 

De kandidaatomschrijving:


Competenties / skills / ervaring:
•Ervaring in complexe organisaties
•Innovatief
•Kritisch denker
•Relatiegericht/ mensgericht
•Organisatie sensitief
•Analytisch denkvermogen
•Goede communicatieve vaardigheden
•Self-supporting
•Teamplayer
•Geen 9 tot 5 mentaliteit
 

Wij zoeken een fulltime fte gebaseerd op een 36 urige werkweek. Echter is 32 uur per week conform rooster bespreekbaar. Eventueel geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met het feit dat conform aanbestedingen, de datum voor de gesprekken vast staan. Deze is vastgesteld op woensdag 27 februari 2013. Gelieve hier rekening mee te houden in uw agendaplanning.

 

De planning

Datum publicatie 19 februari 2013
Sluiting vragen 21 februari 2013
Beantwoording vragen 22 februari 2013
Sluiting opdracht 24 februari 2013
Gesprekken 27 februari 2013
Terugkoppeling 28 februari 2013

 

Eisen

Via cv minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur bij nieuwbouw over veiligheid en functionaliteit betreffende W,E & B

Afgerond in Nederland behaalde HBO of Universitaire technische opleiding richting (werktuigbouwkundige) techniek of aanverwante opleiding

Minimaal 6 jaar via cv aantoonbare werkervaring in vastgoedbeheren richting gebouw & installaties

Minimaal 4 jaar via cv aantoonbare werkervaring op gebied van projecten en adviesvaardigheden in gebouwbeheer (GBS)

Via cv aantoonbare ervaring met input geven op meerjaren onderhoud plan (MJOP) op werktuigbouwkundig gebied

Zeer goede via cv aantoonbare beheersing van de Nederlandse taal in woord & geschrift.

Minimaal één aantoonbare referentie welk niet ouder mag zijn dan 1 jaar

Via cv minimaal 3 jaar recente ervaring met voorzitterschap van een projectteam inhuizing

Minimaal 5 jaar via cv aantoonbare recente ervaring met afstemmning met verantwoordelijke partijen (leveranciers,aannemers,gebruikers) rond aanvullende bouwactiviteiten en overige werkzaamheden

Via cv aantoonbare recente ervaring met het voorzien van noodzakelijke tijdelijke voorzieningen tussen oplevering en ingebruikname. ( bewegwijzering,sleutelbeheer,schoonmaak, restauratievevoorzieningen,parkeren,etc.)

Via cv minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met regie van openstelling van het gebouw en de daarbij behorende noodzakelijke activiteiten

Via cv aantoonbare ervaring met het opzetten en coordineren van beveiliging na oplevering van het gebouw. (Toegangscontrole,pasjes, sleutels)

Via cv minimaal 3 jaar ervaring met het plannen en coordineren van alle activiteiten aangaande de inrichting, bevoorrading, verhuizing en ingebruikname.

Via cv minimaal 3 jaar ervaring met het plannen en coordineren van alle activiteiten aangaande de inrichting, bevoorrading, verhuizing en ingebruikname.

 

 

Gunningscriteria

Via cv aantoonbare opleiding betreffende de ontwikkeling en invoering van technische onderhoudconcepten

20%

Goede beheersing van " technische" terminologie

5%

Via cv aantoonbare kennis van strategisch beleid, richtlijnen en procedures op het taak en deelgebied

10%

Zeer goede beheersing van Outlook & microsoft office pakket

5%

Via cv aantoonbare werkervaring in ( academisch) ziekenhuis

10%

Minimaal 2 jaar via cv aantoonbare werkervaring in publieke sector, bij voorkeur in de gezondheidszorg

10%

Via cv aantoonbare ervaring in vaardigheid betreffende het verzamelen, analyseren en presenteren van informatie

10%

Via cv aantoonbare projecten waar kwalitatieve verbetering en/of integrale kostenbesparing behaald is

15%

Via cv aantoonbare werkervaring van zorgdragen op gebied van personele, organisatorische en financiële aangelegenheden

15%

 

 
Type opdrachtgever: Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden