Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Contractbeheerder Schulddienstverlening,36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-15 17:20
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Juridisch, Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 9-3-2015
Voltooiing opdracht: 1-7-2015
Optie verlenging: 3 x 6 maanden
Prijsstelling: maximaal €25000
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

 

Opdrachtomschrijving
 
Wij zoeken een ervaren en enthousiaste contractbeheerder Financiële Dienstverlening die zich samen met collega’s en externe partners wil inzetten voor het versterken van de financiële zelfredzaamheid van burgers door het begeleiden bij en het regelen van schuldensituaties.

De functie
De reguliere werkzaamheden van de contractbeheerder financiële dienstverlening zijn:
 

Het verstrekken van voorlichting en informatie aan organisaties, (mogelijke) crediteuren en cliënten. De volgende deeltaken zijn daarbij te onderscheiden:

adviseren over en/of verwijzen van cliënten naar voorliggende voorzieningen;

-het geven van groepsgewijze trainingen

-ondernemen van directe actie bij acute crisissituaties;

-onderhouden van een netwerk van organisaties die (rand)voorwaarde zijn bij schuldhulpverlening.

Het verzorgen van de intake schulddienstverlening:

-uitvoeren van het intake gesprek aan de hand van een screeningsinstrument

-Interpreteren en bespreken van de uitkomst van screening in het intercollegiaal overleg

-het opstellen en  uitvoeren van een plan van aanpak

-bewaken van voortgang

Het bieden van ondersteuning van stabilisatietrajecten:

-budgetbegeleiding

-financiële begeleiding jongeren

-eigen woning bezit en schulden

 
 
Kandidaatomschrijving
 Uw profiel
 

-Afgeronde HBO opleiding ( Sociaal-juridische dienstverlening of maatschappelijke dienstverlening)

-3-4 jaar vereiste (vaktechnische) praktijkervaring (na afronding van de functiegerichte opleiding)

-kennis en affiniteit met de doelgroep

-kennis en ervaring met vraagstukken rondom eigen woning bezit

-zelfstandig en flexibel kunnen functioneren;

-goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden;

-overtuigingskracht

-klantgericht en vraaggericht kunnen werken

-resultaatgericht kunnen werken;



Dienstencategorie
Gezondheidszorg en maatschappelijke dienstverlening


Eisen
 
Voorwaarden voor deelname
 
 
Opleiding
Minimale opleiding: HBO opleiding (Sociaal juridische dienstverlening/ maatschappelijk werk)
Referentie vereist


Werkervaring
Minimale werkervaring: 1 jaar werkervaring in vergelijkbare functies
Referentie vereist


Competenties
- zelfstandig en flexibel kunnen functioneren - goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden - overtuigingskracht - didactische vaardigheden (veel groepsbijeenkomstenklantgericht en - vraaggericht kunnen werken - resultaatgericht kunnen werken

Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Eigen verklaring

aanleveren na gunning

-VAR-verklaring (VAR-UWO of VAR-DGA)


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 40 %
 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 30 %
 
Werkervaring
Kandidaat heeft werkervaring met Allegro
Weging:5 %
 
Werkervaring
Kandidaat is bekend met intake screening Traject 51
Weging:5 %
 
Competenties
Kandidaat beschikt over de volgende competenties: - kennis en ervaring met vraagstukken rondom eigen woning bezit - zelfstandig en flexibel kunnen functioneren; - goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden; - overtuigingskracht - didactische vaardigheden (veel groepsbijeenkomsten) - klantgericht en vraaggericht kunnen werken - resultaatgericht kunnen werken
Weging:10 %
 
Beschikbaarheid
Kandidaat is per direct beschikbaar
Weging:10 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden