Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 280
 
Opdracht: Medewerker financiele administratie 1, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-18 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

280

Aanvang

z.s.m.

Duur

4 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

05-03-2015 13:00

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar een medewerker financiële administratie, die zich bezig zal houden met taken voortvloeiende uit het proces van het inbrengen van beslissingen in het geautomatiseerd systeem van de uitkeringsadministratie.
 

Hoofdtaken:
 
-    Maandelijks controleren van de afdracht loonheffing aan de Belastingdienst betreffende WWB, IOAW en IOAZ alsmede het onderhouden van de (schriftelijke) contacten hierover;
-    Controleren van het jaarwerk UWV betreffende WWB, IOAW en IOAZ alsmede het onderhouden van de (schriftelijke) contacten hierover;
-    Controleren van boekingsverslagen op lijst, het beoordelen van journaalposten per regeling en het corrigeren daarvan;
-    Maandelijks afstemmen van de nominatieven opgave en het grootboek van de subadministraties;
-    Aansluiting maken tussen subadministraties en het hoofdgrootboek eens per kwartaal;
-   Controleren en verzenden van de kwartaaldeclaraties alsmede het onderhouden van de (schriftelijke) contacten hierover met het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid;
-    Tijdig aanleveren van gecontroleerde financiële verantwoordingen aan de accountant en het onderhouden van de contacten hierover;
-    Controleren van de financiële tussenrekeningen en van tussenrekeningen Verhaal en subrekeningen;
-    Aansluiting zoeken en muteren in rekening-courant verhouding tussen subaministraties en gemeentekassier;
-    Testen van software betreffende jaarovername, jaarwerk en tussentijdse upgrades in samenwerking met applicatiebeheer.
 
 
Knock-out criterium / vereiste
 
-    Uurtarief maximaal € 41,-
-    Aantoonbare kennis van GWS
 
Gunningscriteria (weging)
 
-    In het bezit van diploma MBA of minimaal MBO-4-diploma in een bedrijfsadministratie richting (30%)
-    Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 6 jaar (50%)
-    Aantoonbare kennis van sociale zekerheidswetten (20%)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
 
 -   Kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen;
 -   Accuratesse en precisie;
 -   Klantgericht werken;
 -   Verantwoordelijkheidsgevoel;
 -   Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
 -   In teamverband kunnen werken.
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden