Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: Nvt
 
Opdracht: Consulent Inkomen, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-21 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 30-3-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2017
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Prijsstelling: maximaal €30
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
Binnen de afdeling Maatschappelijke Dienstverlening is het beleid en de uitvoering van het Sociaal Domein ondergebracht. De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit het team Beleid, team Ondersteuning en het team Maatschappelijke Dienstverlening.

In het team Maatschappelijke Dienstverlening zitten de consulenten op het gebied van zorg, arbeid en inkomen. Ter ondersteuning van het team Maatschappelijke Dienstverlening hebben zijn we op zoek naar een ervaren inkomensconsulent.



INKOMENSCONSULENT

De taken
Als inkomensconsulent ben je onder andere bezig met de uitvoering van de Participatiewet en inkomens ondersteunende bijzondere bijstand. Je onderzoekt, rapporteert en adviseert met betrekking tot aanvragen, wijzigingen en heronderzoeken van intake tot en met de beschikking met betrekking tot wettelijke regelgeving Participatiewet en gemeentelijke verordeningen. Daarnaast verstrek je informatie aan cliënten en derden en verwijs je door naar andere dienstverlenende instanties en voorliggende voorzieningen. Je voert gesprekken en/of gaat op huisbezoek in het kader van de rechtmatigheid voorafgaand aan en gedurende de Participatiewet


 
Kandidaatomschrijving

-Opleiding HBO Sociaal Juridische dienstverlening of gelijkwaardig.

-HBO  Werk-en Denkniveau.

-Minimaal 1 jaar werkervaring in de functie van medewerker inkomen .

-Een medewerker Inkomen dient zowel Administratief, Financieel en Communicatief zeer goed onderlegd te zijn en daarnaast zeer accuraat en computervaardig te zijn.

-U heeft een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Dit is noodzakelijk vanwege het telefonische contact met cliënten en instanties en het zowel mondeling als schriftelijk kunnen verstrekken en opvragen van gegevens en het geven van toelichtingen op voorstellen en besluiten.

-Verder dient u aantoonbare kennis te hebben van/met: Administratie, Financiën (loonstroken, belastingen, etc.), Wetten/Sociale Zekerheid/Beleidsregels.

 

Eisen
 
HBO opleiding
Een afgeronde HBO opleiding


Werkervaring
minimaal 1 jaar werkervaring als inkomensconsulent. Deze ervaring moet blijken uit uw CV.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Var verklaring (ingeval ZZP)



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 45 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 40 %

 
Leeftijd < 27 jaar
De gemeente geeft de voorkeur aan kandidaten <27 jaar in het kader van aanpak jeugdwerkeloosheid
Weging: 10 %

Ervaring met GWS
U hebt ervaring met het werken met GWS. Dit blijkt uit uw CV
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden