Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000292
 
Opdracht: Procesontwerper, 36-40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-20 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
20-04-2015
17-07-2015
Ja, in overleg
36 a 40

 

Als procesontwerper lever je een belangrijke bijdrage aan de beoogde inrichting van het Politie Diensten Centrum (PDC) en specifiek voor financiën.

Je bent verantwoordelijk voor het mede vormgeven van de werking van een aantal financiële processen. Je koppelt deze processen aan de beoogde inrichting (Informatievoorziening (IV), organisatorisch).

Dit onder verantwoordelijkheid van de projectleiders inrichting en in samenwerking met de procesontwerpers in de diensten.

Je wordt hierbij ondersteund door het Project Procesarchitectuur PDC op het gebied van standaarden en richtlijnen.



Inrichten van financiële processen.



Je bent verantwoordelijk voor het (mede) vormgeven van financiële processen.



-Het opstellen van het ontwerp van de financiele processen, inclusief het ontwerp van producten en het koppelen van processen aan actoren.

-Het organiseren en begeleiden van sessies waarin het procesontwerp tot stand komt.



Niet van toepassing



Interne contacten



Inzet in project



-Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding Bedrijfskunde/Bestuurskunde/Bestuurlijke Informatiekunde/HEAO BI/MER/HES of hoger is een wens.

-De behaalde erkende Prince2 Foundation certificering is een wens.


-Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als procesontwerper in de afgelopen 5 jaar.

-Recente aantoonbare opgedane kennis en werkervaring met het gebruik van BPMN is een wens (niet ouder dan 2 jaar).

-Recente aantoonbare opgedane kennis en minimaal 2 jaar werkervaring met het gebruik van Archimate is een wens (niet ouder dan 2 jaar).

-Recente aantoonbare opgedane kennis en minimaar 2 jaar werkervaring met financiële processen (niet ouder dan 2 jaar).

-Aantoonbare kennis van overheidsfinanciën, dit dient duidelijk per werkervaring te worden beschreven.

 

- Doorzettingsvermogen;

- Kwaliteitsgerichtheid;

- Organisatie sensitief;

- Organisatievermogen;

- Samenwerken.


Planning / Afspraken
Intake gesprekken

De gesprekken met de top kandidaten op basis van de economisch meest voordelige inschrijving vinden naar verwachting op woensdagmiddag 1 april 2015. Wij verwachten dat de eindselectie spoedig na het laatste gesprek plaats zal vinden.
03-04-2015


CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient ten aller tijden een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien de kandidaat in de afgelopen zes maanden reeds eerder op een intakegesprek bij de Inhuurdesk Politie is geweest voor dezelfde of een vergelijkbare functie en hieruit is gebleken dat de kandidaat onvoldoende geschikt is geweest.


Referenties
Onder een referentie verstaan wij een overzichtelijke omschrijving van minimaal één (kern)competentie in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week, de betreffende competentie omschreven volgens de STAR-methode (Situatie, Taak, Actie, Resultaat). Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever, hetgeen in zijn algemeenheid alleen zal gebeuren als de kandidaat in aanmerking komt voor een gesprek.


Opleidingen en diploma's
Indien bij de selectiecriteria gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dienen kandidaten een kopie diploma en/of certificaat toe te voegen aan de aanvraag. De originele gewaarmerkte diploma's en/of certificaten moeten tijdens een intakegesprek (uiteraard alleen in het geval een kandidaat wordt uitgenodigd) ter kennisgeving kunnen worden aangetoond. Kunnen kandidaten dit niet aantonen (op het moment dat hierom wordt gevraagd), dan is definitieve afwijzing het gevolg.


Geheimhoudingsverklaring
De kandidaat dient uiterlijk bij het bevestigen van het intakegesprek een ondertekende versie van de geheimhoudingsverklaring te kunnen overhandigen.


Tarieven
Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet door de politie voor vergoeding in aanmerking komt. De opgegeven prijs dient marktconform en reëel te zijn. Marktconform en reëel houdt in dat inschrijvers eerlijke, kostendekkende en in de markt gebruikelijke prijzen dienen op te geven, als basis voor een gezonde overeenkomst. Het doel hiervan is te voorkomen dat prijzen worden ontvangen die te veel afwijken van hetgeen in de markt gebruikelijk is, welke enerzijds de gunningsmethodiek negatief benvloeden en anderzijds praktisch niet toepasbaar zijn.

In het kader van de grondbeginselen van de aanbestedingswetgeving wordt de kandidaat alleen gesproken. Er dient een gelijke behandeling voor elke partij in het inkooptraject te zijn.


Screening
De definitieve gunning kan pas worden toegekend zodra de geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. De screening neemt enige tijd in beslag. U dient hier rekening mee te houden. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.



Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 20-04-2015 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 17-07-2015 voor 36 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Geheimhoudingsverklaring
Met het selecteren van de geheimhoudingsverklaring verklaart u dat de kandidaat deze gelezen en ondertekend heeft en uiterlijk kan toezenden bij het bevestigen van het intakegesprek.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template ZAL uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: - Doorzettingsvermogen; - Kwaliteitsgerichtheid; - Organisatie sensitief; - Organisatievermogen; - Samenwerken. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Minimaal 3 jaar (± fulltime) aantoonbare werkervaring als procesontwerper in de afgelopen 5 jaar. De functienaam, werkervaring, aantal uren en start- + einddatum dienen duidelijk benoemd te zijn in het CV.


Inhoudelijke CV wensen
40 % Recente aantoonbare opgedane kennis van en werkervaring met alle financiële processen van een onderneming (niet ouder dan 2 jaar). De werkervaring en aantal uren dienen duidelijk benoemd te zijn in het CV.
30 % Recente aantoonbare opgedane kennis van en minimaal 2 jaar werkervaring met het gebruik van Archimate/BPMN is een wens (niet ouder dan 2 jaar). De werkervaring en aantal uren dienen duidelijk benoemd te zijn in het CV.
10 % Een afgeronde erkende PRINCE 2 Foundation certificering is een wens. Een kopie van het behaalde certificaat dient te worden bijgevoegd bij de inschrijving.
20 % Een afgeronde erkende HBO-diploma of hoger Bedrijfskunde/Bestuurskunde/Bestuurlijke Informatiekunde/HEAO BI/MER/HES. Een kopie van het behaalde diploma dient te worden bijgevoegd bij de inschrijving.


Planning
13-03-2015 00:00
17-03-2015 15:00
18-03-2015 23:59
20-03-2015 18:00
23-03-2015 00:00
27-03-2015 23:59
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden