Aanvraagnummer
|
289
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
2 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
40
|
Verloopt op
|
20-03-2015 10:00
|
Opdracht
Als medewerker MIC help je klanten graag verder. Je hebt een adviserende rol in het nauwkeurig analyseren en op zeer klantgerichte wijze afhandelen van klantvragen en klachten.
Je signaleert en verwoordt de kern van de klantvraag, waarbij je op eigen initiatief de benodigde gegevens opzoekt in de daarvoor bestemde systemen. Je bent communicatief vaardig en formuleert de informatie op een overtuigende en heldere manier, zodat de boodschap wordt begrepen door de klant. Je blijft adequaat reageren bij een wisselende werkdruk, tegenslag en emoties. Onder alle omstandigheden blijf je rustig en positief.
Je zorgt voor het accuraat registreren van (klant)gegevens volgens de vastgestelde richtlijnen en procedures. Samen met je collega’s lever je een bijdrage aan het verbeteren van bestaande processen en zorg je als team voor de beste resultaten. De gemeente zoekt iemand met MBO werk-en denkniveau en liefst ervaring binnen inbound callcenter.
Gunningscriteria (weging)
-Beschikbaar op maandag tot en met vrijdag (30%)
-Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 4 jaar in een soortgelijke functie (50%)
-Aantoonbare ervaring met callcenter-werkzaamheden (20%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-Resultaatgericht
-Stressbestendig
-Teamspeler
-Flexibel inzetbaar op de werkdagen
-Nederlands in woord en geschrift
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6.
|