Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ17037
 
Opdracht: Adviseur Contractmanagement, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-27 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Beton- en waterbouw, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-4-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Ervaring met Systeem Gerichte Contractbeheersing (SCB) Niet ingeschakeld 10
Ervaring met UR-SCB (Rijkswaterstaat) Niet ingeschakeld 9
Kennis van en ervaring met risicomanagement Niet ingeschakeld 10
Kennis van en ervaring met UAV-gc Niet ingeschakeld 9
Ervaring in publieke sector Niet ingeschakeld 8
Functie eisen zoals in functieprofiel omschreven Niet ingeschakeld 10
Relevantie werkervaring zoals in functiebeschrijving omschreven Niet ingeschakeld 10
   

 

Het vertegenwoordigen van de opdrachtgever (behoudens financiële aangelegenheden) tijdens de uitvoering van het contract in het Contractbeheersteam onder leiding van de contractmanager en samen met de toetscoördinator (CBT); 
Indien nodig het vervangen van de Contractmanager bij diens afwezigheid;
Leveren van input voor het contractbeheersplan;
Bijdrage leveren aan het opstellen van de toetsplanning i.s.m. de toetscoördinator;
Het uitvoeren van systeemgerichte contractbeheersing op het contract;
Het voorbereiden, uitvoeren en vastleggen van toetsen (proces- en systeemtoetsen) en bijdragen aan toetsevaluaties;
De contractmanager adviseren ten aanzien van bevindingen en tekortkomingen, naar aanleiding van de toetsresultaten;
Bijdrage leveren aan het opstellen en bijhouden van de risicoanalyse;
Het vullen en gebruiken van (een deel) van de URSCB-tool;
Het deelnemen aan afstemoverleg met ON;
Het plannen en voorbereiden van, het deelnemen aan en het vastleggen van projectvergaderingen met de ON;
Het uitwerken van acties uit de projectvergadering, dan wel uitzetten bij andere teamleden (techniek, omgeving en projectbeheersing);
Het beoordelen/toetsen van alle documenten die door de aannemer worden geleverd, aan de hand van de eisen in het contract;
Het maken van verslagen;
De contractmanager adviseren betreffende contractwijzigingen, claims, betalingen etc.;
Overleg voeren met de afdeling inkoop in geval van contractwijzigingen en het begeleiden van dit traject (indienen en volgen inkoopvraag);
Het bespreken en evalueren van de voortgang van het contract en de beheersing tweewekelijks in het CBT;
Het op een consistente en traceerbare wijze beheren van het contractdossier;
Het voorbereiden en opstellen van de prestatieverklaring voor ON;
Het opstellen van de verantwoording voortgang SCB en het des gevraagd vertalen informatie naar managementinformatie;
Bijhouden van overzichten van betalingen en wijzigingen;
Het beoordelen van het opleverdossier.
 
 
Type opdrachtgever: Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden