Je bent verantwoordelijk voor het gehele toezichttraject. De werkzaamheden omvatten de voorbereiding op het bezoek (het opvragen van dossiers, dossieronderzoek, afspraken maken, etc.), de eerste controle en de hercontrole. Dit laatste tot het overgangsmoment naar het mogelijke handhavingstraject. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de controles. Een verplicht hulpmiddel daarbij is de applicatie Digitale Checklisten die zowel op een laptop als een tablet te gebruiken is. De toegang tot Digitale Checklisten wordt door ons beschikbaar gesteld. Je werkt zelf vanaf je eigen locatie en met je eigen middelen.
In totaliteit gaat het om het afronden van 80 controles, uiterlijk op 1 november 2015.
Je offreert per af te ronden controle, waarbij we uitgaan van een minimum en een maximum van 250 tot 650 euro per volledig afgeronde controle.
Wij verwachten van jou:
-een afgeronde opleiding HBO Milieu
-het voldoen aan de eisen, zoals die in de kwaliteitscriteria 2.1 zijn vastgelegd voor deze functie. Tarief Minimaal: € 250,00 Maximaal: € 650,00 Inclusief alle kosten, exclusief BTW. Inhoudelijke CV eisen