Startdatum 1 april 2015
Einddatum 1 oktober 2015
Optie tot verlenging 3 keer, 1 maand
Wij zoeken:
Ter ondersteuning van de externe communicatie in de divisie Klinische Methoden & Public Health zoeken wij tijdelijk een marketing- en communicatieadviseur.
Je werkt voor de helft van de tijd voor de Huisartsopleiding en voor de andere helft voor de zes afdelingen binnen de divisie.
Opdracht voor de Huisartsopleiding:
• een eenduidig marketing-/communicatieplan opstellen, met daarin de visie en strategie van de Huisartsopleiding, afgestemd met de andere secties binnen de afdeling Huisartsgeneeskunde;
• onderzoeken hoe het opleidersbestand vergroot kan worden;
• een strategie ontwikkelen voor de werving van opleiders en stafleden;
• de website (www.amc.nl/huisartsopleiding) herinrichten.
Opdracht voor de zes afdelingen:
• een communicatieplan opstellen voor de afdelingen, onderzoeksgroepen en eventuele andere projecten binnen die afdelingen;
• effectieve communicatiemiddelen voorstellen om de plannen te helpen realiseren;
• een begin maken met het inzetten van die communicatiemiddelen;
• contact opbouwen en onderhouden met externe en interne relaties die de communicatie verder zullen verzorgen.
Kandidaatomschrijving
• het vermogen om zelfstandig en gestructureerd te kunnen werken;
• een vaardige pen, en de vaardigheid om grote of complexe onderwerpen in tekst en beeld weer te geven, aangepast aan de doelgroep.
Gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 6 april.
Deze opdracht is voor 6 maanden, 36 uur per week. Wij zijn voornemens de opdracht daarna te verlengen voor 20 uur per week.
|