Tot het takenpakket van de Medewerker Uitkeringsadministratie behoren:
-verzorgen van de volledige uitkeringsadministratie WWB, Wmo etc.;
- betaalbaar stellen van uitkeringen;
- verwerken van maandelijkse inkomstenverklaringen;
- verwerken IB signalen;
- afhandelen van beslagen en informatieverzoeken;
- verzorgen van debiteurenadministratie , inclusief invordering.
We zoeken een collega met minimaal een jaar ervaring op het gebied van Uitkeringsadministratie die prima in staat is zelfstandig te werken en bovendien enthousiast en flexibel is.
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 31 maart 2015 en/of woensdag 1 april 2015. De gemeente spreekt maximaal 5 kandidaten.
Kandidaten die per direct meer dan 24 uur beschikbaar zijn, genieten de voorkeur.
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 4 jaar met de applicatie GWS4all.
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 4 jaar in de functie van Medewerker Uitkeringsadministratie bij een gemeente.
Referentie vereist
-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
-VAR Verklaring (indien ZZP-er)
-VOG
Weging prijsdeel: 0 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:100 %