Opdracht
Het schonen en herindelen van vergunningendossiers voor horecagelegenheden, omdat ze klaargemaakt worden voor digitalisering. Het per horecagelegenheid maken van een kopie van een beperkt aantal documenten (actuele vergunningen en overeenkomsten) + op internet opzoeken en uitprinten actuele tenaamstelling bij de Kamer van Koophandel. Deze vervolgens invoegen in vergunningenmap die uitgereikt wordt aan het bedrijf aan wie de vergunning is verleend.
Het gaat om het controleren van Drank- en Horecawet-dossiers op een aantal vastgestelde elementen (w.o. wettelijk verplichte) en het aan de hand van een standaardindeling herschikken van de dossiers. De niet-relevant geachte stukken biedt de opdrachtnemer voor screening aan.
Het gaat om 150 dossiers, minder dan 2,5 m. De opdracht dient voor 1 mei 2013 afgerond te zijn.
Gunningscriteria (weging)
- Minimaal 2 jaar ervaring met dossiervorming in de afgelopen 5 jaar (40%)
- Minimaal 1 jaar ervaring met horecavergunningen (vergunningverlening of dossiervorming) (30%)
- Prijs: 1% per € 100,- onder de € 3000,-
Competenties
De kandidaat dient over een grote mate van accuratesse te beschikken. Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zal deze competentie beoordeeld worden.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: naar eigen inzicht.