Functie-informatie:
De klantmanager is verantwoordelijk voor het op klantgerichte wijze uitvoeren van de begeleiding van de klant naar een maatschappelijke activiteit die bij de klant past. Het kan gaan om vrijwilligerswerk, dagbesteding, hulpverlening.
Wat zijn je taken?
Je stelt diagnoses met betrekking tot de capaciteit en de persoonlijke situatie van de klant;
Je brengt de leefgebieden van de klant in kaart en signaleert waar interventie nodig is
Je stelt een plan van aanpak op voor de begeleiding van de klant naar vrijwilligerswerk of een andere activiteit die voor de klant passend is;
Je legt en onderhoud contacten met andere organisaties op basis van de sociale kaart;
Waar moet je aan voldoen?
Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding;
je hebt affiniteit met de doelgroep;
Je beschikt over kennis en inzicht in de problematiek van de doelgroep;
Je bent bekend met de sociale kaart;
Je hebt kennis van re-integratiemiddelen en overige in te zetten instrumenten;
Je beschikt over goede coachingsvaardigheden;
Je bent klantgericht, resultaatgericht en samenwerkingsgericht.
Opdracht informatie
Startdatum |
18-3-2013 |
Einddatum |
13-9-2013 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal uur per week |
36 |
Aantal posities |
1 |
Maximum tarief |
€ 40,00 |
Aanvraag gunningscriteria