Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ01216
 
Opdracht: Senior medewerker onderhoud vastgoed
 
Sluitingsdatum: 2013-03-20 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

 

Startdatum 1-4-2013
Einddatum 30-6-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanbiedingen totaal 0
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Tijdelijke vervanging wegens ziekte van de vaste medewerker

 

 

Profiel informatie

 

 

   
  Taken:

MOP en DMOP inventarisatie (NEN 2767)
• Het namens de gemeente begeleiden en aansturen van de meerjaren onderhoudsinspectie en duurzaamheidsinspectie van de gemeentelijke panden die door een externe partij de komende periode wordt uitgevoerd.
• Het toezien op de planning, het tijdig bijsturen en inspringen wanneer dit noodzakelijk is. Het oplossen van problemen die zich voordoen.
• Het beoordelen van de kwaliteit van de inspectie en rapportages gedurende het gehele proces met terugkoppeling en vastlegging van gegevens.
• Het nakomen van gemaakte werkafspraken en het beschikbaar stellen van overeengekomen data zoals de huidige MOP, tekeningen, NAW gegevens, EPA-U rapporten NEN 3140 rapportages, energiegegevens etc.
• Het frequent en periodiek voeren van overleg en correspondentie over de gang van zaken en informeren van de huurders.

Onderhoud uitvoeringplan 2013
• Aansturen van 3 parttime externe onderhoudsmedewerkers die de feitelijke onderhoudswerkzaamheden voorbereiden en laten uitvoeren
• Beslissingen nemen over uit te voeren onderhoudswerkzaamheden
• Het zijn van een aanspreekpunt voor huurders inzake onderhoud
• Financieel beheer, voortgangsbewaking en verantwoording van de onderhoudsbegroting 2013

Begeleiding uitvoering service-overeenkomsten van technische gebouwinstallaties
- aansturen van de uitvoering van het preventief contractonderhoud pandinstallaties
- verzorgen van het contractonderhoud van de gebouwgebonden installaties van het Huis van
de Stad (=stadhuis)

Implementatie Planon GBIS software
Het in overleg met je collega´s zorgen voor de levering en juiste inrichting van de Planon gebouwonderhoud software door leverancier. Deze software wordt door de externe partij met onderhoudsinspectie data gevuld

Eventueel:
Opzetten en inrichten van een digitaal tekeningenregister (tekeningen voor alle gemeentelijke gebouwen)

Let op: De kandidaat mag tijdens opdracht met vakantie, als het maar geen maand is. Max twee weken achter elkaar.

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal in het bezit van een HBO Bouwkunde diploma. Ingeschakeld  
Minimaal 3 tot 5 jaar recent en aantoonbare werkervaring met het takkenpakket zoals omschreven in de functieomschrijving binnen de (semi)-overheid. Werkervaring duidelijk omschrijven in het aangeboden CV. Ingeschakeld  
Minimaal 3 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van minmaal 3 medewerkers. Werkervaring duidelijk omschrijven in het aangeboden CV. Niet ingeschakeld 8
Kennis van Planon GBIS of een gelijkwaardig softwarepakket. Dit dient duidelijk te worden gespecificeerd bij de werkervaring in het CV. Ingeschakeld  
Kennis van NEN 2767 en NEN 3140. Dit dient duidelijk te worden gespecificeerd bij de werkervaring in het CV. Ingeschakeld  
   

 

 

Uren en werkdagen

24
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden