Details opdracht
Vorige
Volgende
Referentienummer:
REQ01216
Opdracht:
Senior medewerker onderhoud vastgoed
Sluitingsdatum:
2013-03-20 18:00
Status:
gesloten
Vakgebied:
Bouw en utiliteitsbouw
Provincie:
Zuid-Holland
Beschrijving:
Opdracht informatie
Startdatum
1-4-2013
Einddatum
30-6-2013
Optie tot verlenging
ja
Aantal posities
1
Aanbiedingen totaal
0
Aanvraag reden
Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen
Tijdelijke vervanging wegens ziekte van de vaste medewerker
Profiel informatie
Taken:
MOP en DMOP inventarisatie (NEN 2767)
• Het namens de gemeente begeleiden en aansturen van de meerjaren onderhoudsinspectie en duurzaamheidsinspectie van de gemeentelijke panden die door een externe partij de komende periode wordt uitgevoerd.
• Het toezien op de planning, het tijdig bijsturen en inspringen wanneer dit noodzakelijk is. Het oplossen van problemen die zich voordoen.
• Het beoordelen van de kwaliteit van de inspectie en rapportages gedurende het gehele proces met terugkoppeling en vastlegging van gegevens.
• Het nakomen van gemaakte werkafspraken en het beschikbaar stellen van overeengekomen data zoals de huidige MOP, tekeningen, NAW gegevens, EPA-U rapporten NEN 3140 rapportages, energiegegevens etc.
• Het frequent en periodiek voeren van overleg en correspondentie over de gang van zaken en informeren van de huurders.
Onderhoud uitvoeringplan 2013
• Aansturen van 3 parttime externe onderhoudsmedewerkers die de feitelijke onderhoudswerkzaamheden voorbereiden en laten uitvoeren
• Beslissingen nemen over uit te voeren onderhoudswerkzaamheden
• Het zijn van een aanspreekpunt voor huurders inzake onderhoud
• Financieel beheer, voortgangsbewaking en verantwoording van de onderhoudsbegroting 2013
Begeleiding uitvoering service-overeenkomsten van technische gebouwinstallaties
- aansturen van de uitvoering van het preventief contractonderhoud pandinstallaties
- verzorgen van het contractonderhoud van de gebouwgebonden installaties van het Huis van
de Stad (=stadhuis)
Implementatie Planon GBIS software
Het in overleg met je collega´s zorgen voor de levering en juiste inrichting van de Planon gebouwonderhoud software door leverancier. Deze software wordt door de externe partij met onderhoudsinspectie data gevuld
Eventueel:
Opzetten en inrichten van een digitaal tekeningenregister (tekeningen voor alle gemeentelijke gebouwen)
Let op: De kandidaat mag tijdens opdracht met vakantie, als het maar geen maand is. Max twee weken achter elkaar.
Aanvraag gunningscriteria
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal in het bezit van een HBO Bouwkunde diploma.
Minimaal 3 tot 5 jaar recent en aantoonbare werkervaring met het takkenpakket zoals omschreven in de functieomschrijving binnen de (semi)-overheid. Werkervaring duidelijk omschrijven in het aangeboden CV.
Minimaal 3 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van minmaal 3 medewerkers. Werkervaring duidelijk omschrijven in het aangeboden CV.
8
Kennis van Planon GBIS of een gelijkwaardig softwarepakket. Dit dient duidelijk te worden gespecificeerd bij de werkervaring in het CV.
Kennis van NEN 2767 en NEN 3140. Dit dient duidelijk te worden gespecificeerd bij de werkervaring in het CV.
Uren en werkdagen
Aantal uur per week
24
Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag
Type opdrachtgever:
Gemeente
Vorige
Volgende
Terug naar overzicht
...
disclaimer
|
contact
|
algemene voorwaarden