Beschrijving: |
Opdracht informatie
Startdatum |
8-4-2013 |
Einddatum |
31-12-2013 |
Optie tot verlenging |
Nee |
Aantal posities |
1 |
Aanbiedingen totaal |
0 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraag reden opmerkingen |
In afwachting van de start van een samenwerking in de regio op het gebied van werk en inkomen een tijdelijke invulling van de werkzaamhden. |
Profiel informatie
|
|
|
Resultaatgebieden van de functie
1. Behandeling aanvragen WWB, Ioaw, bijzondere bijstand, minimabeleid
- informeert aanvragers over procedures, criteria e.d.
- houdt intakegesprekken
- toetst en beoordeelt aanvragen
- adviseert over de toekenning van aanvragen
- stelt rapportages en beschikkingen op
- verzorgt de administratief procedurele afhandeling
2. Behandeling van terugvordering- en verhaalsonderzoeken
- verricht onderzoek
- stelt rapportages en beschikkingen op
De functie wordt (overwegend) gekenmerkt door:
- aanvraagbehandeling op meerdere aandachtsgebieden met een grote mate van diversiteit
- aanvraagbehandeling met een grote complexiteit en/of een groot specialistisch karakter
- beoordeling en behandeling van aanvragen in afstemming met de aanvrager en aan de hand van interpretatie van wet- en regelgeving
- verzorgen van juridische procedures aan de hand van interpretatie van wet- en regelgeving |
Aanvraag gunningscriteria
|
Afgeronde hbo-opleiding |
|
|
Specialistische, actuele kennis inzake WWB, Ioaw, bijzondere bijstand en minimabeleid |
|
|
Minimaal 3 jaar recente werkervaring als consulent werk en inkomen bij een gemeente. |
|
|
|
|
|
|
Uren en werkdagen
|
24 |
Werkdagen |
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag |
|