Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 507
 
Opdracht: Uitvoerend projectleider administratie Sociaal, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2015-11-23 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

507

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 1 april 2016

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36

Verloopt op

23-11-2015 09:00

 

 

In de functie van uitvoerend projectleider administratie ben je verantwoordelijk voor het op orde brengen van de administratieve en financiële stromen van het SKT. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor een goede afhandeling van facturaties en declaraties. Je bent analytisch ingesteld en denkt in processen. Je bent in staat om opdrachtnemers te wijzen op onjuistheden en hersteld deze onjuistheden. Je ziet verbanden en je maakt automatiseringssystemen je snel eigen. Je ondersteunt en begeleidt de administratief medewerkers in de werkprocessen en signaleert ontwikkelpunten.
 
Je bent verantwoordelijk voor een goede verdeling van werkzaamheden binnen het team administratie en bent resultaatgericht. Doordat nog niet alle werkzaamheden inzichtelijk en overzichtelijk zijn, vragen wij een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit en een flinke portie aan positiviteit.
 
Je bent niet de hiërarchisch leidinggevende van het administratieve team, wel de functioneel leidinggevende.
 
Doelstelling
 Het inzichtelijk krijgen van en op orde brengen van de administratieve en financiële stromen en het begeleiden van het team in het leerproces van de nieuwe werkzaamheden.
 
Hoofdtaken
•In beeld brengen en analyseren van de klantadministraties en financiële stromen
•Het op orde brengen van de klantadministraties.
•Aanspreken van onder andere aanbieders op onjuistheden, houden aan contractafspraken en verschillen in administraties
 
Vereisten / knock-outcriteria
 - Uurtarief maximaal  € 80,44   ( schaal 11)
 
Gunningscriteria (weging)
1.HBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (15%)
2.Minimaal 5 jaar ervaring als uitvoerend projectleider administratie in de laatste 8 jaar (45%)
3.Kennis van en ervaring met  automatiseringssystemen en verwerking van declaraties ( 25 %)
4.Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (15%)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
•Kunnen denken in processen
•Nauwkeurigheid
•Affiniteit met automatiseringssystemen
•Communicatieve vaardigheden
•Flexibel
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden