Opdrachtinformatie
Startdatum |
18-1-2016 |
Einddatum |
2-9-2016 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
18 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Bevalling / zwangerschap |
Aanvraagreden opmerkingen |
en ouderschapsverlof |
De organisatie kent de afdelingen Bestuursondersteuning en Bewonerszaken, Middelen en Ruimte.
De afdeling Bestuursondersteuning en Bewonerszaken is belast met taken op het gebied van onder andere burgerzaken, welzijn, onderwijs, openbare orde en veiligheid, bestuurssecretariaat, juridische zaken, communicatie en PR, APV en bijzondere wetten.
-Primair het ondersteunen van burgemeester en wethouders op secretarieel gebied, waaronder:
-het bijhouden van de agenda van de leden van het college;
-het maken van afspraken met in- en externe partijen;
-het organiseren van de werkzaamheden van de leden van het college aan de hand van in-/uitgaande (digitale)post.
-Kabinetszaken waaronder werkzaamheden in het kader van:
-koninklijke onderscheidingen;
-naturalisaties.
-Het aanleveren/voorbereiden van vergaderstukken.
-De inschakeling bij andere op de afdeling voorkomende werkzaamheden.
Het betreft 18 uur verdeeld over 4 werkdagen.
|