Opdrachtinformatie
Startdatum |
30-11-2015 |
Einddatum |
31-12-2015 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Aanvraagreden opmerkingen |
Werkzaamheden bestaan uit het wegwerken van een achterstand in de herbeoordelingen van de arbeidsverplichting en het bieden van ondersteuning op diverse caseloads. |
Functieprofiel klantmanager doelmatigheid
Taken:
De klantmanager is verantwoordelijk voor het beheer en het traject van zijn klanten.
Functie-inhoud
-Bestandsbeheer
-Draagt te verwerken mutaties op het gebied van de rechtmatigheid over aan bestandsbeheer ten einde de continuïteit van de betalingen te kunnen waarborgen;
-fungeert als schakel tussen de preventieve en repressieve kant van de fraudebestrijding;
-past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe;
Trajectbegeleiding
-stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)
-motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
-verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
-houdt contact met de re-integratiebedrijven teneinde de voortgang van het traject te waarborgen
-bewaakt en controleert de voortgang van het traject
-draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
Functie eisen: Hbo werk- en denkniveau
-2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Wwb
-Minimaal 2 jaar ervaring met diagnosestelling in het kader van re-integratie
-ervaring met het inkopen van instrumenten in het kader van re-integratie
-Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
Communicatief vaardig
Inlevingsvermogen
Integer
Stressbestendig
Zelfstandig
|