Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000371
 
Opdracht: medewerker KCC Frontoffice
 
Sluitingsdatum: 2012-12-07 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Management support
 
Provincie: Friesland
 
Beschrijving:
medewerker KCC Frontoffice
 
Startdatum 01-01-2013
 
Einddatum 01-01-2014
 
Uren per week 32
 
Uren per dag 8
 
Optie verlenging Aantal 2
 
Optie verlenging Maanden 1
 

Opdracht omschrijving

De medewerker KCC Frontoffice:
• staat burgers telefonisch te woord en bevordert een duidelijke vraagstelling;
• bedient de telefooncentrale en randapparatuur;
• handelt zelf zoveel mogelijk vragen af;
• zoekt informatie via de content (databank/website) en heeft een signalerende rol in het actueel houden en aanvullen van de content;
• beantwoordt post/ e-mails;
• verricht receptiewerkzaamheden, waaronder het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers;
• verricht diverse voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden.
 
Kandidaat omschrijving
 
We zijn op zoek naar een representatieve, stressbestendige, resultaatgerichte, klant- vriendelijke en -gerichte medewerker die communicatief vaardig en geduldig is. Daarnaast moet de medewerker in staat zijn om accuraat en nauwkeurig te werken, zodat kwaliteit wordt gewaarborgd. Tot slot is het belangrijk dat de medewerker flexibel is qua werktijden. De werkroosters kunnen namelijk per week wisselen.
 
 
Kwaliteit aangeleverd CV
CV volledig in het Nederlands (maximaal 7 pagina's)
Minimaal 1 referentie van een eerder relevant project/opdracht.
 
Tarief (inclusief alle kosten, exclusief BTW) Uurtarief Dit criterium is een eis

Inhoudelijke CV eisen Werkervaring cv eis

Minimaal een jaar relevante werkervaring in een functie binnen een klantcontactcentrum. Dit criterium is een eis

Opleiding cv eis
Een afgeronde MBO-opleiding (niveau 4). Dit criterium is een eis
 
 
Inhoudelijke CV wensen
 
Opleiding
Een afgeronde MBO-opleiding (niveau 4). Een opleiding gericht op het werken binnen een klantcontactcentrum is een pré. Gewicht: 10 %
 
Specifieke kennis / Ervaring Aantoonbare kennis van en ervaring met alle MS office programma's. Gewicht: 20 %
 
Werktijden
Beschikbaarheid op alle werkdagen; ook na 17:00 uur i.v.m. avondopenstellingen. Gewicht: 20 %
 
Competenties
De kandidaat voldoet aan de competenties zoals genoemd onder de taakomschrijving. Gewicht: 50 %
 
Planning Start publicatie 28-11-2012
 
Einddatum vragen 30-11-2012 15:00 uur
 
Beantwoording vragen 01-12-2012
 
Sluiting publicatie 07-12-2012 12:00 uur
 
Beoordeling offertes (vanaf) 07-12-2012
 
Verwachte terugkoppelingsdatum 15-01-2013

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden