Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 010932
 
Opdracht: Medewerker Aanvraag en Antwoord B, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-03-31 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Friesland
 
Beschrijving:
11-04-2016
10-07-2016
36
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving
Het Klantcontactcentrum (KCC) is voor de teams Inkomen en Zorg op zoek naar een Medewerker Aanvraag en Antwoord B (medewerker inkomen en zorg).


Algemene informatie
De gemeente streeft naar excellente dienstverlening. Alle klantvragen (van burgers, instellingen en bedrijven) komen binnen bij het Klantcontactcentrum (KCC) van de gemeente Leeuwarden.

Er zijn 3 teams Inkomen en Zorg bij het Klantcontactcentrum. Deze teams zijn o.a. verantwoordelijk voor het afhandelen van aanvragen (Participatiewet) en het uitkeringsonderhoud van ongeveer 5500 klanten.

 

Functieomschrijving
Als Medewerker Aanvraag en Antwoord B (medewerker inkomen en zorg) ben je belast met de afhandeling van aanvragen met betrekking tot levensonderhoud en bijzondere bijstand. Daarnaast ben je belast met het onderhoud van uitkeringen.



-Je hebt HBO werk- en denkniveau;

-Je hebt een dienstverlenende instelling;

-Je hebt goede contactuele en communicatieve eigenschappen;

-Je hebt allround kennis en ervaring op het gebied van de inkomen.

 

Competenties

Klantgericht handelen, handelen onder druk, nauwkeurig handelen, initiatieven nemen en communiceren.


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Een relevante HBO opleiding
 
Recente werkervaring in deze functie
 
Je beschikt over 3 jaar allround kennis en ervaring op het gebied van inkomenvoorziening


Inhoudelijke CV wensen
30 % Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding richting SJD
45 % Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie opgedaan bij een gemeente
25 % Minimaal 1 jaar ervaring met GWS


Planning
24-03-2016 00:00
28-03-2016 23:59
29-03-2016 23:59
31-03-2016 23:59
04-04-2016 00:00
08-04-2016 23:59
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden