Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000389
 
Opdracht: manager team uitvoering afdeling maatschappelijke zaken
 
Sluitingsdatum: 2012-12-06 16:30
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: 0
 
Beschrijving:

manager team uitvoering afdeling maatschappelijke zaken

Startdatum: 2012-12-01
Einddatum: 2013-03-01
Standplaats: De Steeg
Uren per week: 32

Opdracht omschrijving

De manager heeft als primaire taak de dagelijkse aansturing van het team uitvoering werk en inkomen (betreft +/- 21 personen):
-productiegesprekken
-klankbord voor inhoudelijke vragen
-formatie/bezettingsvraagstukken
-coachingsgesprekken
-deelname aan stafoverleggen/project overleggen
-deelname aan het regionale overleg
-de afstemming met de projectleider werkgeversservicepunt,
-inhoudelijke aansturing van de processen WWB/BZ en andere specifieke wetgeving op het terrein van sociale zaken v.w.b. de inzet van de consulenten werk en inkomen
-zorg voor bestandsreductie door het treffen van passende maatregelen op het gebied van beperking instroom en reïntegratie,
-bijdrage leveren aan het proces van Klant in Beeld (verbetering interne processen vanuit het perspectief van de klant)
-afstemming met de afdeling inwonerszaken voor de uitvoering van frontoffice taken
-deelname aan het onderzoek naar regionale samenwerking.

Werkonderdelen consulenten inkomen, consulenten werk en inburgering, administratieve consulenten, project Werkgeversservicepunt.

De afdeling Maatschappelijke zaken ontwikkelt beleid en voert beleid uit op het gebied van onderwijs, sport, kunst en cultuur, ouderen, jongeren, gehandicapten, gezondheid, accommodaties, vrijwilligers/mantelzorgers, voorzieningen, reïntegratie, minima en uitkeringsverstrekking. De afdeling bestaat uit drie teams: team Regie, team Bedrijfsbureau en het team Uitvoering.

Het team Uitvoering heeft als een van de primaire taken de uitvoering van de gemeentelijke taken op het gebied van werk en inkomen. De consulenten inkomen werken nauw samen met de preventiemedewerkers en de consulenten werk die ook binnen dit team werkzaam zijn.

het betreft een opdracht voor de periode tot definitieve invulling van de functie.

 

Kandidaat omschrijving

-Recente ervaring van minimaal 5 jaar met het leidinggeven aan een gemeentelijk uitvoeringsteam op het terrein werk en inkomen (consulenten werk en inkomen)
-Afgeronde hbo opleiding met diploma
-aantoonbare managementvaardigheden bij een gemeente
-recente kennis van wetgeving binnen het sociale domein van WWB en aanverwante wetgeving
-recente inhoudelijke ervaring op het terrein van Werk en Inkomen binnen de gemeentelijke organisatie
- kennis van werkprocessen binnen het onderdeel werk en inkomen
-recente ervaring met uitkeringssystemen
- coachende en verbindende stijl van leidinggeven
- aandacht voor de uitvoerende taakinvulling binnen de afdeling.

competenties:
communicatief
organisatiebewustzijn
ontwikkelen van anderen
samenwerken
initiatief

 

Planning

Start publicatie: 2012-11-29
Vragenstellen tot (NVI): 2012-12-04 23:59:00
Beantwoording vragen: 2012-12-05 00:00:00
Offertes indienen tot: 2012-12-06 16:30:00
Beoordeling offertes (vanaf):
Verwachte terugkoppelingsdatum: 2012-12-21 00:00:00



 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden