Gemeente zijn resultaatgerichte samenwerkende organisaties met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en zijn proces gestuurd. Beide organisaties werken intensief samen op de terreinen Bedrijfsvoering, Beleid, Dienstverlening en Uitvoering. Bij de samenwerking bewegen beide organisaties zich op organische wijze naar elkaar toe met als doel hun totale effectiviteit te maximaliseren. Hierbij is de intensiteit en het tempo van de samenwerking voor de diverse afdelingen verschillend. Zo zijn de beide afdelingen Ondersteuning samengegaan in één afdeling Bedrijfsvoering, hebben we één uitvoeringsteam Openbare Ruimte en werken de teams Beleid en Regie op verschillende dossiers samen.
Vanwege ziekte van één van onze collega’s zoeken wij tijdelijk, tot 1 juli 2017 in het team administratieve processen versterking op het gebied van de uitkerings-administratie.
De belangrijkste taken zijn:
-Aanspreekpunt uitkeringsadministratie;
-Controle rapportages Bijstand, Participatie, Jeugd en WMO;
-Verwerken rapportages bijzondere regelingen zoals de BBZ en de IOAW en IOAZ;
-Verwerken bankafschriften en de centrale kas;
-Verwerken dagelijkse voorschotten;
-Mede zorgdragen voor de aansluiting met key2 financiën;
-Bijwonen werkoverleg met collega’s sociaal domein.
Kandidaatomschrijving