Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Senior medewerker Uitkeringsadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-12-12 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 3-1-2017
Voltooiing opdracht: 30-6-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €70
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar


Opdrachtomschrijving
 
Gemeente zijn resultaatgerichte samenwerkende organisaties met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en zijn proces gestuurd. Beide organisaties werken intensief samen op de terreinen Bedrijfsvoering, Beleid, Dienstverlening en Uitvoering. Bij de samenwerking bewegen beide organisaties zich op organische wijze naar elkaar toe met als doel hun totale effectiviteit te maximaliseren. Hierbij is de intensiteit en het tempo van de samenwerking voor de diverse afdelingen verschillend. Zo zijn de beide afdelingen Ondersteuning samengegaan in één afdeling Bedrijfsvoering, hebben we één uitvoeringsteam Openbare Ruimte en werken de teams Beleid en Regie op verschillende dossiers samen.

Vanwege ziekte van één van onze collega’s zoeken wij tijdelijk, tot 1 juli 2017 in het team administratieve processen versterking op het gebied van de uitkerings-administratie.


De belangrijkste taken zijn:

-Aanspreekpunt uitkeringsadministratie;

-Controle rapportages Bijstand, Participatie, Jeugd en WMO;

-Verwerken rapportages bijzondere regelingen zoals de BBZ en de IOAW en IOAZ;

-Verwerken bankafschriften en de centrale kas;

-Verwerken dagelijkse voorschotten;

-Mede zorgdragen voor de aansluiting met key2 financiën;

-Bijwonen werkoverleg met collega’s sociaal domein.

 

Kandidaatomschrijving
Wat breng je mee?

-Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding Bedrijfsadministratie of je beschikt over een vergelijkbare opleiding;

-Minimaal 2 jaar werkervaring, met bovengenoemde taken voor of in een gemeentelijke organisatie;

-Ervaring met applicaties van Centric (GWS/Suite);

-Je hebt een proactieve houding. Je werkt klant- en oplossingsgericht;

-Je hebt een hands-on mentaliteit;

-Kennis van wet- en regelgeving sociaal domein.

! Let op: ben je zzp'er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband bij een intermediair; je wordt niet als zzp'er ingezet voor deze opdracht. Zzp'ers moeten door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen op voorhand tevens (tarief- en contract) afspraken gemaakt te hebben met deze intermediair.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op Talentenregiohuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.talentenregiohuurtin.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.



Eisen
Ervaring met applicaties

Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, met Centric (GWS én Suite).
Referentie vereist



Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, in een soortgelijke functie binnen het sociaal domein of uitkeringsadministratie binnen een gemeentelijke organisatie.
Referentie vereist



Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO+ of MBO niveau 4 opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief (maximaal 1 A-4 pagina)


aanleveren na gunning

-VOG


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:10 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving. Verder vragen wij om in de motivatiebrief aan de hand van een gecompliceerde casus aan te tonen waarom uw kandidaat geschikt is voor deze senior opdracht.
Weging:25 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de kennis/ervaring en gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Daarnaast zal ook een klik met de medewerkers in de organisatie een rol van betekenis spelen.
Weging:25 %


Reisafstand
Op cv aantoonbaar woonachtig in een straal van 100 kilometer buiten Meppel.
Weging:9 %


Systeemkennis
Op cv aantoonbare werkervaring met Key2 financiën.
Weging:11 %


Kennis wetten
Op cv aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 3 jaar met de volgende wetten; Participatie 2015, WMO, IOAW, IOAZ en/of BBZ.

-Kennis van 1 van de 5 wetten (4 %)

-Kennis van 2 van de 5 wetten (8 %)

-Kennis van 3 van de 5 wetten (12 %)

-Kennis van 4 van de 5 wetten (16 %)

-Kennis van 5 van de 5 wetten (20 %)

Weging:20 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht