Beschrijving
Aanvraagnummer
|
955
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
tot en met juni 2017
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Utrecht
|
Uren per week
|
36 uur
|
Verloopt op
|
12-12-2016 09:00
|
Financieel/administratief medewerker:
1.Verwerkt gegevens in het geautomatiseerde systeem;
2.Verwerkt besluiten en de daarbij behorende mutaties Jeugdzorg;
3.Controleert betalingen van Jeugdzorg declaraties en facturen en handelt deze af;
4.Controleert signaleringslijsten, voert afloopcontroles uit en zorgt voor aansluiting met de boekhouding;
5.Ondersteunt financieel administratief de kwartaalrapportages en jaarrapportages;
6.Voert de beschikkingen en zorgtoewijzingen jeugdzorg in in systemen;
7.Controleert informatie op volledigheid en juistheid;
8.Verwerkt de boeking van voorschotten en terugvorderingen;
9.Verricht de interne controlewerkzaamheden op systeeminvoer;
10.Controleert werkzaamheden middels collegiale toetsing;
11.Voert bijzondere boekhoudkundige, administratieve en financiële berekeningen uit, zoals verantwoording van de PGB’s en het vastleggen van budgetplafonds.
Afhankelijk van de kennis, ervaring en het vermogen om bepaalde taken snel aan te leren wordt de uiteindelijke inzet bepaald.
Je beschikt over een werk- en denkniveau op minimaal MBO-niveau.
Profiel
Wij zoeken kandidaten die flexibel zijn en een uitdaging niet uit de weg gaan. Wij zoeken toegankelijke medewerkers die graag met mensen samenwerken aan een klus die geklaard moet worden. Die meedenken over beter en slimmer werken. Ook verwachten we dat je een open houding hebt naar een taakveld dat sterk in ontwikkeling is en naar nieuwe wegen zoekt om tot goede uitvoering van de zorg te komen. Je houdt ook van improviseren in een dynamische omgeving en bent creatief als het gaat om het vinden van oplossingen bij onverwachte problemen.
Knock-out criterium
1. Kandidaten moeten voor minimaal 32 uur per week beschikbaar zijn.
Gunningscriteria (weging)
2.Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau (20%)
3. Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als Financieel/administratief medewerker (25%)
4. 36 uur per week beschikbaar (10%)
5. Aantoonbare ervaring met relevante geautomatiseerde verwerking van gegevens in gemeentelijke systemen of dergelijke systemen van zorgaanbieders (20%)
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)
|