Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1062
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO+
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
32
|
Verloopt op
|
03-03-2017 09:00
|
Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente. Je beantwoordt telefoontjes die bij de gemeente binnenkomen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 45,52
Gunningscriteria (weging)
2. MBO+ werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau (30%)
3. Minimaal 1 jaar werkervaring in afgelopen 3 jaar als medewerker KCC bij een gemeente (35%)
4. Aantoonbare ervaring met het CRM systeem Key2KCC (20%)
5. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Zelfstandig
Klant- en servicegericht
Flexibel
|