Beschrijving
LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207
36 uur per week (3mnd)
Deze aanvraag met kenmerk 89366 is een aangepaste versie van de eerder gepubliceerde aanvraag Werkplekspecialist Ontwerper met kenmerk 88151. Dienst ICT heeft deze eerdere aanvraag na selectie niet kunnen gunnen, waardoor deze aanvraag opnieuw wordt gepubliceerd. De eisen en wensen zijn aangepast. Wij willen deze aangepaste aanvraag daarom nogmaals graag onder uw aandacht brengen.
Dienst ICT is opgericht op 1 januari 2010. De dienst heeft tot taak de gemeentelijke ICT zo te organiseren, dat de dienstverlening van de stad aan burgers en ondernemers efficiënt, betrouwbaar, integer en adequaat is.
Visie
Dienst ICT wil de professionele dienstverlener zijn voor de gemeente. Een dienst die de basis op orde heeft, zowel technisch, organisatorisch als financieel. Vanuit die basis kan Dienst ICT een betrouwbare en toekomstvaste ICT aanbieden voor alle klanten. Voor een uitgebreide rapportage van de toekomstige uitdagingen en ambities van Dienst ICT.
De volgende stap
Na een turbulente periode, werkt Dienst ICT naar een stabiele organisatie toe. Uitgangspunt hiervoor is het Stabilisatieplan ICT. Inmiddels is de dienst voldoende stabiel, om de volgende stap te zetten: ICT Centraal.
ICT Centraal
Diensten en stadsdelen zijn al klant van Dienst ICT. Maar nog niet voor al hun ICT. Verschillende organisaties regelen onderdelen van hun eigen ICT nog. Daar komt verandering in. De komende tijd gaat de Dienst ICT voor alle diensten en stadsdelen de ICT verzorgen. Ze krijgen een gestandaardiseerde digitale omgeving en kunnen bij Dienst ICT terecht voor al hun vragen.
Over een paar jaar is Dienst ICT de serviceorganisatie voor alle andere diensten. Zo creëren we eenheid in de ICT, verbetert de informatievoorziening en gaan we effectief en efficiënt om met onze middelen.
Informatievoorziening
Hoe wisselen we informatie uit tijdens een project? Welke applicaties gaan we gebruiken binnen een programma? En hoe richten we een proces effectief in? Al dat soort vragen gaan over informatievoorziening. Dienst ICT draagt bij aan het professionaliseren van de ‘informatievoorziening van de stad'.
Alle collega's hebben dagelijks met Informatievoorziening (IV) te maken. Het gaat bij IV onder meer om de inrichting van de processen in Amsterdam, de gegevens die in de processen worden gebruikt en de applicaties (software, websites) en databases die nodig zijn
om een proces efficiënt uit te voeren.
De gevraagde functie is ondergebracht binnen het project Techniek, onderdeel van het programma ICT Centraal.
De gemeente is in het kader van haar ICT visie 2015 bezig met het programma waarin onder andere een gezamenlijke ICT infrastructuur en standaard digitale werkplek worden geïntroduceerd. Doel hiervan is om alle medewerkers van de gemeente Amsterdam een flexibele en locatie-, tijd- en platformonafhankelijke werkplek te bieden, de Amsterdamse Digitale Werkplek (ADW).
Onder leiding van het Programma ICT Centraal is gestart met de voorbereiding voor de migratie van de circa 15.000 werkplekken naar een Windows 7/Citrix omgeving. Tijdens de duur van het migratieproject zal de ADW verder functioneel en technisch worden uitgebreid.
Het werkplekplatform bestaat uit een groot aantal technische componenten. Voor deze functie is het van belang dat de kandidaat op senior-niveau opereert en bewezen kennis en ervaring heeft met ALLE onderstaande componenten:
• SCCM/ App-V
• RES Workspace Manager
• Citrix Xenapp
• Windows Server 2008(r2)
• Office2010
• Exchange 2010
De specialist is verantwoordelijk voor het bouwen, configureren en installeren van de hierboven genoemde componenten volgens een vastgesteld ontwerp. De nadruk ligt op bouw, een systeembeheerder wordt niet gezocht!
Dienst ICT heeft versie 1.0 opgeleverd als basis voor het nieuwe werkplekplatform. Het programma is verantwoordelijk om nieuwe functionaliteiten toe te voegen aan dit platform. Op basis van de roadmap werkplekplatform en de Amsterdamse referentie-architectuur is deze nieuwe functionaliteiten uitschrijven in ontwerpen zodat ze gebouwd, geconfigureerd en geïnstalleerd kunnen worden.
Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's)
De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding Informatica of een technische studierichting; Een kopie van dit diploma kan toegevoegd worden in de map achter deze vraag.
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als ontwerper met betrekking tot de volgende componenten:
• SCCM/ App-V
• RES Workspace Manager 2012
• Citrix Xenapp
• Windows Server 2008(r2)
• Office2010
• Exchange 2010
Deze ervaring dient duidelijk te blijken uit het CV.
De aangeboden kandidaat heeft 2 jaar ervaring met grote, complexe migratietrajecten. Deze ervaring dient niet ouder te zijn dan 1 jaar.
Deze ervaring dient duidelijk te zijn beschreven in het CV. Van deze ervaring(en) levert u minimaal 1 referentie aan waarvoor u het referentiemodel van de gemeente Amsterdam geheel ingevuld en ondertekend toevoegt aan de map achter deze vraag.
De aangeboden kandidaat heeft kennis van technische infrastructuren; de kandidaat heeft infrastructuren ontworpen, gebouwd en beheerd. Deze ervaring is niet ouder dan 2 jaar. Deze ervaring dient duidelijk te zijn beschreven in het CV.
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring met bouw en inrichting van email-producten / platform.
Deze ervaring dient duidelijk te zijn beschreven in het CV.
De aangeboden kandidaat is in het bezit van de relevante Microsoft certificaten. De kopieën van deze certificaten zijn in de map achter deze vraag toegevoegd!
De aangeboden kandidaat beschikt over de volgende competenties:
• Zelfstandig
• Stressbestendig
• Samenwerken
• Resultaatgericht
• Communicatief vaardig
• Verantwoordelijk
• Adaptief
• Leergierig
Deze competenties zullen worden getoetst tijdens het matchgesprek.
De aangeboden kandidaat is direct na de gunning beschikbaar voor drie maanden, voor 36 uur per week. Er is een optie tot verlenging mogelijk tegen dezelfde condities.
U gaat ermee akkoord, dat indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandidaat en om met deze kandidaat een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan. Of om de opdrachtnemer te verzoeken om een vervangend kandidaat aan te leveren.
Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om er voor te zorgen dat dezelfde kandidaat niet door twee partijen of meer wordt aangeboden. Indien dit toch gebeurt, dan is de keuze aan de kandidaat. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.
Heeft de aangeboden kandidaat kennis van PowerShell scripting?
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen dan dient dit duidelijk te blijken uit het CV.
Ja = 100 punten
Nee = 0 punten
Weging 10%
Heeft de kandidaat kennis van LYNC?
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen dan dient dit duidelijk te blijken uit het CV.
Ja = 100 punten
Nee = 0 punten
Weging 20%
Heeft de kandidaat ervaring met migratie en ontwerpen van
werkplekinfrastructuur binnen de overheid/ gemeente?
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen dan dient dit duidelijk te blijken uit het CV.
Ja = 100 punten
Nee = 0 punten
Weging 50%
Deadline voor het stellen van vragen is woensdag 31 juli 2013 om 10.00 uur. De Nota van Inlichtingen zal naar verwachting dezelfde dag verstrekt worden.
Deadline voor het indienen van de offerte is vrijdag 2 augustus 2013 om 12.00 uur.
De matchgesprekken zullen gepland worden tussen 20 augustus en 31 augustus 2013.
Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor deze specifieke opdracht gestelde eisen én de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan en tevens na selectie op matchgesprekken.
De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:
1. Voldoet de inschrijving aan de gestelde eisen
De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).
2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs). De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (wensen) voor 80% deel uit van de score op de gunningcriteria.
De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 20% deel uit van de score op de gunningcriteria. De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale
aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.
3. Daarna zal de beoordeling plaatsvinden op basis van de
matchgesprekken. Het is niet toegestaan om de vacaturetekst te
kopiëren/te verspreiden. Indien dit toch plaatsvindt, behoudt de Cartotheek te verwijderen.
Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging
voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door
overlegging van kopieën van één of meer van de volgende
bescheiden:
- VAR-WUO/VAR-dga
- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel
- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet
aan de zelfstandigheid van de ondernemer
- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer
- Polis aansprakelijkheidsverzekering Gemeente Amsterdam behoudt zich het recht voor om, zonder verdere opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze uitgebrachte offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te
wijzen. Het is niet toegestaan om de vacaturetekst te kopiëren/te verspreiden. Indien dit toch plaatsvindt, behoudt de aanbestedende dienst zich het recht voor om de gegadigde uit
de e-Cartotheek te verwijderen.
Gemeente Amsterdam behoudt zich het recht voor om, zonder verder opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te wijzen.
U dient uw UURTARIEF inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, afgerond op hele euro's in. Deze dient u in te vullen bij de grijze button 'Prijs / tarief'.
Op basis van dit tarief zal uw offerte beoordeeld worden. De prijs is gemaximeerd op €90,- all-in, excl. BTW. Aanbiedingen boven dit maximum bedrag worden ter zijde gelegd en dingen niet verder mee naar gunning.
|