Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
89481:1
 
Opdracht
Informatie architect 16 uur per week
 
Sluitingsdatum
2013-08-23 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

 

 

 

 

INSTRUCTIE
U wordt verzocht alle vragen via de marktplaats te beantwoorden. Gevraagde bijlagen dienen aan de map achter de vraag te worden toegevoegd, waarbij u voldoet aan de vormvereiste zoals gesteld. De offerteaanbieding moet in de Nederlandse taal worden gedaan.

 

Dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer

Dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer (DIVV) bedenkt, ontwikkelt, onderhoudt en verbetert de complete verkeersinfrastructuur van de stad

Afdeling Verkeersmanagement

Medewerkers van de afdeling Verkeersmanagement zorgen ervoor, door het verkeer- en vervoersysteem te beïnvloeden, dat de gemeente bereikbaar, leefbaar en verkeersveilig blijft. Dat gebeurt door het ‘real time' managen en sturen van het verkeer(systeem) op basis van de feitelijke en te verwachten beschikbaarheid van het wegennet. Verkeersmanagement zorgt voor de optimale benutting van het bestaande verkeers- en vervoerssysteem door de infrastructuur zodanig in te zetten dat de stad bereikbaar, veilig, duurzaam en aantrekkelijk blijft.
 

 

Bureau Stadsregie is onderdeel van DIVV Verkeersmanagement en kent twee opdrachtgevers:
- het Coördinatiestelsel Werken aan de Weg;
- de stadsregisseur.

Bureau Stadsregie:
- beheert de database met projectgegevens van werkzaamheden in de openbare ruimte (CORA);
- coördineert en adviseert voor een optimale afstemming van de werkzaamheden ten behoeve van de bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid en communicatie (BLVC) rondom werkzaamheden en faciliteerd de verschillende overleggen tussen de partners van het stelsel;
- stimuleert de samenwerking tussen de partners van het Coördinatiestelsel

 

Uitvoeren van een verkenning over informatie uitwisseling van en naar CORA. Er worden nu maandelijks GML bestanden uitgewisseld tussen verschillende gemeentelijke organisaties die geo informatie vastleggen. Ook is het de bedoeling dat bestanden uit CORA als ‘open data’ bestanden met regelmaat beschikbaar worden gesteld. Wij zoeken een effectieve manier om data uit te wisselen. De verkenning wordt vastgelegd in een Project Start Architectuur I document.

 

Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's) van de kandidaat is aan de map achter deze vraag toegevoegd.

 

De kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van informatie architectuur. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 6 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV.

 

De kandidaat moet kunnen bemiddelen in het speelveld van de ICT architectuur, de projectwensen van DIVV en de technische mogelijkheden. De kandidaat heeft soortgelijke ervaring en dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV.

 

De kandidaat beschikt over de volgende competenties: resultaatgericht en communicatief vaardig. Zo is het kunnen opstellen van begrijpelijke documentatie (Project Start Architectuur) een vereiste. Deze competenties kunnen nader getoetst worden in het matchgesprek.

 

De aangeboden kandidaat is beschikbaar vanaf dinsdag 3 september tot en met woensdag 4 december voor 16 uur per week. Er is een optie tot verlenging mogelijk tegen dezelfde condities.

 

U gaat akkoord met de Eigen Verklaring en de opdrachtovereenkomst die op 25 juli 2013 is aangepast. U voegt de Eigen Verklaring, geheel ingevuld en ondertekend, toe aan de
map achter deze vraag. Let op, sinds 17 juni 2013 gebruiken wij een andere eigen verklaring dan die wij hiervoor hebben gebruikt. Deze nieuwe eigen verklaring kan gevonden worden in de map 'download documenten' en moet worden ingevuld en aangeleverd per offerteaanvraag. De opdrachtovereenkomst hoeft op het moment van aanbieding niet te worden ingevuld.

 

U gaat ermee akkoord, dat indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandidaat en om met deze kandidaat een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan. Of om de opdrachtnemer te verzoeken om een vervangend kandidaat aan te leveren.

 

Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om er voor te zorgen dat dezelfde kandidaat niet door twee partijen of meer wordt aangeboden. Indien dit toch gebeurt, dan worden beide partijen en de kandidaat van deelname uitgesloten. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

 

De kandidaat is in het bezit van een HBO of WO diploma en bij voorkeur in de richting ICT. Een kopie van dit diploma kan worden toegevoegd in de map achter deze vraag.

Ja, kandidaat heeft een HBO of WO diploma, niet in de richting ICT = 30 punten
Ja, kandidaat heeft een HBO of WO diploma, en in de richting ICT = 50 punten
Nee, kandidaat heeft geen HBO op WO diploma, wel een aan de aard van de opdracht relevante opleiding anderszins = 20 punten
Nee, kandidaat heeft geen HBO op WO diploma.

Weging 15%.

 

De kandidaat heeft meer dan 3 jaar ervaring opgedaan in het uitvoeren van informatieanalyses, het opstellen van functionele ontwerpen en gefungeerd als ICT adviseur. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het CV.

Ja = 100 punten
Nee = 0 punten

Weging 20%.

 

De kandidaat heeft tenminste 1 project als Architect en ontwerper gedaan binnen een grote organisatie van 500 of meer medewerkers. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, dan wordt er een referentie toegevoegd volgens onderstaande criteria.

De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens
van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de
referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier.
Gebruik voor deze referentie het standaard formulier referentie van de Gemeente en plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag.

Offerteaanbiedingen met onvolledig, foutief of niet ingevulde
referenties zullen terzijde worden gelegd.

Ja = 100 punten
Nee = 0 punten

Weging 25%.

 

De kandidaat heeft bij voorkeur kennis van de eisen en wensen die de Rijksoverheid en/of de gemeentelijke overheid stelt aan ICT architectuur (b.v. Gemma en ARA). Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.

Ja = 100 punten
Nee = 0 punten

Weging 10%.

 

Deadline voor het stellen van vragen is woensdag 14 augustus om 12.00 uur. Het streven is om de Nota van Inlichtingen uiterlijk op dinsdag 20 augustus te verstrekken.

Deadline voor het indienen van de offerte is vrijdag 23 augustus 2013 om 12.00 uur.

De matchgesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 28 of donderdag 29 augustus 2013. Hier graag rekening mee houden in verband met beschikbaarheid.

 

De werkzaamheden zullen plaatsvinden  in de stad

 

Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor deze specifieke opdracht gestelde eisen en de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan en tevens na selectie op matchgesprekken.

De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:

1. Voldoet de inschrijving aan de gestelde eisen
De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).

2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs).

De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (wensen) voor 70% deel uit van de score op de gunningcriteria.

De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 30% deel uit van de score op de gunningcriteria. De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale
aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.

3. Daarna zal de beoordeling plaatsvinden op basis van de
matchgesprekken.

 

Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging
voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door
overlegging van kopieën van één of meer van de volgende
bescheiden:
- VAR-WUO/VAR-dga
- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel
- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of
accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet
aan de zelfstandigheid van de ondernemer
- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een
verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer
- Certificaat van de polis aansprakelijkheidsverzekering

 

De gemeente behoudt zich het recht voor om, zonder verder opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te wijzen.

 

U dient uw UURTARIEF inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, afgerond op hele euro's in. Deze dient u in te vullen bij de grijze button 'Prijs / tarief'.

Op basis van dit tarief zal uw offerte mede beoordeeld worden.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht