Beschrijving
03-07-2017
29-12-2017
Ja
36
Opdracht omschrijving
Het Meldkamer Diensten Centrum (MDC) is onderdeel van Divisie-ICT van de Nationale Politie. Als Proces Ondersteuner van MDC ondersteun je de procesmanagers ten behoeve van de MDC dienstverlening.
Goed ingevoerde operationele processen, inclusief kwalitiatieve borging in documentatie, tooling (HP Service Manager) en overige organisatieonderdelen.
Verantwoordelijk voor de volledigheid van informatie en data aangaande (operationele) processen.
Uitvoering van diverse taken in de operationele dienstverlening, waaronder invoer van data, verrijking van gegevens.
Ondersteunt de procesmanagers van team Operationeel Proces Management.
In- en externe afstemming over diverse lopende zaken (uitvoering wijzigingen, gepland onderhoud, preventief onderhoud et cetera).
Controleert status, voortgang en algemene gang van zaken omtrent lopende zaken.
Houdt de procesmatige voortgang bij in de daarvoor bestemde tooling HP Service Manager.
Verwerkt aangeleverde gegevens in de CMDB en overige informatiebronnen.
Niet van toepassing.
Contact met geheel MDC t.b.v. proces ondersteuning en operationele zaken.
Contact met diverse externe en interne leveranciers.
Inzet zowel in de lijn en mogelijk in projecten, ter ondersteuning van het operationeel proces.
Minimaal MBO denk- en werkniveau.
ITIL v3 Foundation is een pre.
Starter met enige ervaring op het gebied van ondersteuning van Proces Management (bij voorkeur conform ITIL) of Project Management of gelijkwaardig.
Enige ervaring met de ITIL processen.
Enige ervaring met Service Management tooling is een pre.
Samenwerken, Resultaatgericht, Kwaliteitsbewustzijn, Integriteit, Verantwoordelijkheidsbesef, Nauwkeurigheid, Klantgerichtheid, Organisatievermogen.
Prijs (eisen)
Minimaal: € 40,00
Maximaal: € 60,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
60 % Aantoonbare enige ervaring op operationeel (ondersteuning) gebied in procesmanagement. Puntenverdeling: 0 tot 1 jaar ervaring: 3/5 1 tot 2 jaar ervaring: 4/5 2 tot 3 jaar ervaring: 5/5 Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek. Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit document zal in de interview fase plaatsvinden.
20 % Aantoonbare relevante ervaring op operationeel (ondersteuning) gebied in ITIL procesmanagement. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek. Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit document zal in de interview fase plaatsvinden.
10 % Aantoonbare ervaring met Service Management tooling. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek.
10 % Aantoonbaar in bezit van ITIL v3 Foundation certificering. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen alle bewijsmiddelen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Planning
05-04-2017 00:00
10-04-2017 17:00
11-04-2017 23:59
17-04-2017 12:00
18-04-2017 00:00
30-06-2017 23:59
|