Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2013-116
 
Opdracht
Fiscaal Controller 32 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2013-08-23 00:01
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving

Startdatum

2 september 2013

Einddatum

15 december 2014

Max. uurtarief

€ 100,00

Uren per week

32

Uren per dag

8

Optie tot verlenging

2 keer, 6 maanden

 

 

De opdrachtomschrijving

- Het beoordelen van alle bedrijfseenheden op correctheid van het label. Alle bedrijfseenheden (circa 7500) die per 1 januari 2013 actief zijn, dienen te worden beoordeeld, waarbij je in gesprek gaat met de afdelingen.
- Het vastleggen en beschrijven van het labelingsproces, met daarbij ook aandacht voor het administratieve proces (wie heeft er mutatierechten en wordt er gemuteerd wat er door Fiscaal Control wordt aangegeven)
- Herijken BTW mengpercentages en het doen van aanbevelingen inzake de inrichting. Deze gegevens meenemen in het inrichtingsproces genoemd in punt 2. Doel van de opdracht is dat het labelingsproces operationeel is, waarbij de per 1 januari 2013 toegekende labels akkoord zijn en de mutaties vanaf die datum worden gemonitord.
- Monitoren en afrekenen van reeds gesloten projecten conform afspraak met de Belastingdienst.

 

 

De procedure

De aanbestedingsprocedure van deze offerteaanvraag voor de opdracht Fiscaal Controller verloopt volledig digitaal via de Marktplaats van Banenpleinlimburg.nl.

U heeft zich aangemeld voor deelname aan onze marktplaats. U kunt offreren door middel van het invullen van de vragenlijst en het gewenste tarief. Wij maken u er op attent dat het systeem zodanig is ingericht dat, wanneer een kandidaat niet voldoet aan alle gestelde eisen, u niet kunt offreren. Alleen wanneer de vragenlijst door u correct wordt ingevuld werkt het systeem zoals bedoeld.
Wij verzoeken u om in het CV of de bijlage precies aan te geven op welke specifieke wijze aan de gestelde eisen wordt voldaan.

 

Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van hoogste kwaliteit en vervolgens laagste prijs. De CV's van de 10 hoogst gerankte kandidaten worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever.

De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.

De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 19 augustus 2013. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 23 augustus 2013.

 

 

Plannen

Datum publicatie

12 augustus 2013

Sluiting vragen

19 augustus 2013

Beantwoording vragen

22 augustus 2013

Sluiting opdracht

23 augustus 2013

Gesprekken

27 augustus 2013

Terugkoppeling

29 augustus 2013

 

 

Eisen

-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.

-Indien u ZZP’er bent dient u in het bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2012 en een uittreksel handelsregister. Zonder deze documenten nemen wij uw bieding niet in behandeling.

-Minimaal een afgeronde studie HEAO BE met Belastingrecht (aantoonbaar middels diploma).

-Kennis over en ervaring met het BTW compensatiefonds (aantoonbaar in CV).

 

 

Gunningscriteria

Je hebt kennis van en ervaring met Enterprise One.

10%

Je hebt tenminste 3 jaar kennis van en ervaring met BTW en het BTW compensatiefonds (in de afgelopen 5 jaar)

70%

Je hebt ruime ervaring met het werken bij de lokale overheid (tenminste 3 jaar in de afgelopen 10 jaar)

20%

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht