Er is besloten om voor de doorontwikkeling van onze organisatie een nieuwe hoofdstructuur vast te stellen. De organisatie wordt in drie vakgebieden verdeeld:
-Samenwerking en Ontwikkeling
-Publieke ruimte en Dienstverlening
-Bedrijfsvoering en informatiemanagement
De verdere uitwerking van deze organisatieontwikkeling wordt in het voorjaar vormgegeven. Afdeling Concerndiensten wordt onderdeel van vakgebied Bedrijfsvoering en Informatiemanagement.
Afdeling Concerndiensten
Bij de afdeling Concerndiensten werken ruim 30 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor het concernbrede beleid op het gebied van de bedrijfsvoering, diverse administraties en managementinformatie. De afdeling verstrekt juridisch advies en ondersteuning en zorgt voor bestuursondersteuning. Het is dus een afdeling met veel dynamiek en is altijd gericht op het kwalitatief dienstverlenen, ondersteunen en adviseren van de bedrijfsvoering in het geheel en de afdelingen afzonderlijk. Dienstverlenend en innovatief, communicatief en collegiaal, integer en professioneel zijn trefwoorden die de afdeling kenmerken.
Het team Juridische Zaken /Inkoop bestaat uit 8 personen houdt zich bezig met: juridische advisering, wet- en regelgeving, juridische kwaliteitszorg / juridische control, Wob / Wbp, secretariaat bezwaarschriften, afhandeling klachten en aansprakelijkstellingen, verzekeringen, regie belastingen, contractbeheer en inkoopadvies. Binnen het team is plaats voor een senior inkoopadviseur.
Tarief
Bij de offerte dient er een totaaltarief o.b.v. 16 uur per week, voor de duur van een half jaar, ingevuld te worden. Op den duur kan een vaste aanstelling tot de mogelijkheden behoren.
Kandidaatomschrijving
Je activiteiten concentreren zich op
-het adviseren over alle voorkomende inkoop aangelegenheden én aanbestedingsrecht;
-zelfstandig begeleiden van (Europese) aanbestedingen;
-uitvoeren van rechtmatigheidscontroles;
-actueel houden van beleid en werkwijzen.
Verder verwachten we:
-minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie en omgeving;
-als persoon ben je enthousiast, integer, zelfstandig, flexibel, accuraat en beschik je over goede communicatieve vaardigheden;
-een initiatiefrijke, oplossingsgerichte en verbindende instelling;
-een gezonde dosis humor.
Profiel van onze tijdelijke collega
Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau aangevuld met NEVI 1 en bij voorkeur NEVI 2 publiek. Je bent iemand die goed kan samenwerken en communiceren, zowel met externe partners en interne collega’s. Je bent een goede, aanbestedingsrechtelijk onderlegde, sparringpartner. Met oog voor de mens en zijn situatie. Daarom kun je als adviseur goed schakelen en je rol als adviseur in een veranderende organisatie goed inzetten. Goede dienstverlening, ook aan elkaar, is de continue factor. Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente Dronten zijn geformuleerd: Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).
Een veelzijdige en uitdagende functie in een dynamisch team, waarbij enthousiaste en gemotiveerde collega’s graag hun kennis met je delen. Het huidige team bestaat uit 0,78 fte inkoopadviseur en 0,67 medewerker inkoop en contractbeheer.
Bovengenoemde competenties worden getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde bij de gemeente.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Senior Inkoopadviseur wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Senior Inkoopadviseur is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Eisen
Opleiding