Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Senior Inkoopadviseur, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-05-02 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Start publicatie 14-04-2017 00:00
Vragen stellen tot 21-04-2017 09:00
Beantwoording vragen 21-04-2017 16:00
Offerte indienen tot 02-05-2017 09:00
Start beoordeling 02-05-2017 09:00
Verwachte gunning 08-06-2017 00:00


Organisatieontwikkeling
Er is besloten om voor de  doorontwikkeling van onze  organisatie een nieuwe hoofdstructuur vast te stellen. De organisatie wordt in drie vakgebieden verdeeld:
-Samenwerking en Ontwikkeling
-Publieke ruimte en Dienstverlening
-Bedrijfsvoering en informatiemanagement
De verdere  uitwerking van deze organisatieontwikkeling wordt in het voorjaar vormgegeven. Afdeling Concerndiensten wordt onderdeel van vakgebied Bedrijfsvoering en Informatiemanagement.
 

Afdeling Concerndiensten
Bij de afdeling Concerndiensten werken ruim 30 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor het concernbrede beleid op het gebied van de bedrijfsvoering, diverse administraties en managementinformatie. De afdeling verstrekt juridisch advies en ondersteuning en zorgt voor bestuursondersteuning. Het is dus een afdeling met veel dynamiek en is altijd gericht op het kwalitatief dienstverlenen, ondersteunen en adviseren van de bedrijfsvoering in het geheel en de afdelingen afzonderlijk.  Dienstverlenend en innovatief, communicatief en collegiaal, integer en professioneel zijn trefwoorden die de afdeling kenmerken.
 
Het team Juridische Zaken /Inkoop bestaat uit 8 personen houdt zich bezig met: juridische advisering, wet- en regelgeving, juridische kwaliteitszorg / juridische control, Wob / Wbp, secretariaat bezwaarschriften, afhandeling klachten en aansprakelijkstellingen, verzekeringen, regie belastingen, contractbeheer en inkoopadvies. Binnen het team is plaats voor een senior inkoopadviseur.

Tarief
Bij de offerte dient er een totaaltarief o.b.v. 16 uur per week, voor de duur van een half jaar, ingevuld te worden. Op den duur kan een vaste aanstelling tot de mogelijkheden behoren.
 

Kandidaatomschrijving
Je activiteiten concentreren zich op
-het adviseren over alle voorkomende inkoop aangelegenheden én aanbestedingsrecht;
-zelfstandig begeleiden van (Europese) aanbestedingen;
-uitvoeren van rechtmatigheidscontroles;
-actueel houden van beleid en werkwijzen.

Verder verwachten we:
-minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie en omgeving;
-als persoon ben je enthousiast, integer, zelfstandig, flexibel, accuraat en beschik je over goede communicatieve vaardigheden;
-een initiatiefrijke, oplossingsgerichte en verbindende instelling;
-een gezonde dosis humor.
 
 
Profiel van onze tijdelijke collega
Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau aangevuld met NEVI 1 en bij voorkeur NEVI 2 publiek. Je bent iemand die goed kan samenwerken en communiceren, zowel met externe partners en interne collega’s. Je bent een goede, aanbestedingsrechtelijk onderlegde, sparringpartner. Met oog voor de mens en zijn situatie. Daarom kun je als adviseur goed schakelen en je rol als adviseur in een veranderende organisatie goed inzetten. Goede dienstverlening, ook aan elkaar, is de continue factor. Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente Dronten zijn geformuleerd: Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).

Een veelzijdige en uitdagende functie in een dynamisch team, waarbij enthousiaste en gemotiveerde collega’s graag hun kennis met je delen. Het huidige team bestaat uit 0,78 fte inkoopadviseur en 0,67 medewerker inkoop en contractbeheer.

Bovengenoemde competenties worden getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde bij de gemeente.

Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Senior Inkoopadviseur wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Senior Inkoopadviseur is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
 
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.



Eisen


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als Senior Inkoopadviseur binnen een gemeente en/of overheidsorganisatie.
Referentie vereist


Aanvullende opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde NEVI 1 opleiding.


Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Senior Inkoopadviseur wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Senior Inkoopadviseur is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief, zelfgeschreven. (max 1 A4)


aanleveren na gunning

-VOG

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht- en/of kandidaat omschrijving.
Weging:25 %

Aanvullende opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde NEVI 2 opleiding.
Weging:17 %

Wetgeving
Op CV aantoonbaar kennis met de Aanbestedingswet, aantoonbaar te maken door opgedane werkervaring, dan wel een afgeronde cursus/training.
Weging:13 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht- en/of kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht