Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
12-5-2017 |
Einddatum |
31-5-2019 |
Optie tot verlenging |
Ja, 2 x 6mnd tot uiterlijk 31 mei 2020 |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
|
|
1 De aangeboden kandidaat dient te beschikken over minimaal een afgeronde HBO-opleiding Civiele techniek of Bouwkunde.
Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleidingen moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen of het diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd. 2 De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 10 jaar werkervaring op het gebied van projectmanagement in dienst van of als vertegenwoordiger van een publieke opdrachtgever, waarbij aantoonbaar sprake is van de volgende aspecten: • Ervaring met het leiden van projecten in politiek, bestuurlijke en maatschappelijke gevoelige omgeving; waarin invloedrijke opdrachtgevers en gebruikers hoge eisen stellen; • Gewerkt met meerdere contractvormen; • Renovatie en nieuwbouwprojecten in de bouw en/of wegenbouw; • Instandhoudingprojecten van bouwkundige objecten; • Projectmanagement uitgevoerd van projecten waarbij een streng toegangs- en beveiligingsbeleid wordt gehanteerd, zoals musea, politiekantoren, datacentra, gevangenissen en rechtbanken; • Projectmanagement van alle projectfasen van initiatieffase tot en met de oplevering van de realisatiefase van projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding, in de bouw en/of wegenbouw; • Kennis hebben van de Aanbestedingswet 2012 en het ARW 2016; • Toepassen van risicomanagement.
Toelichting: Deze kennis moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij welke opdrachtgever deze werkervaring is opgedaan en de periode [mm-jjjj]. Bij het niet benoemen van het aantal jaren waarin de kennis is opgedaan en bij welke opdrachtgever, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
3 De aangeboden kandidaat is per 12 mei 2017 beschikbaar conform het wervingsprofiel (uren en opdrachtperiode inclusief eventuele verlengingen).
Toelichting: De opdrachtnemer deelt zijn werkzaamheden zelfstandig in. Wel vindt, voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is, afstemming met het Rijksoverheid plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt de opdrachtnemer zich naar de arbeidstijden bij het Rijksoverheid. 4 Het maximum uurtarief voor deze opdracht is € 115,- all in.
Toelichting: Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woonwerkverkeer niet door de opdrachtgever voor vergoeding in aanmerking komt. 5 De aangeboden kandidaat dient te beschikken over voor de uitvoering van de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen. De elektronische hulpmiddelen worden niet door Rijksvastgoedbedrijf ter beschikking gesteld.
Toelichting: Onder elektronische hulpmiddelen vallen mobiele telefoon, computer, laptop en/of tablet. 6 In verband met de werkzaamheden is het een eis dat een positieve referentie omtrent integriteit verifieerbaar is. Daarnaast dient de kandidaat een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen binnen 4-6 weken na start van de opdracht. 7 De aangeboden kandidaat gaat akkoord met de verplichte documenten genoemd onder de toelichting.
Toelichting: De volgende documenten vormen samen de Offerteaanvraag: 1. Dit document, de Offerteaanvraag in de inhuurapplicatie; 2. Beschrijving van de opdracht; 3. Programma van eisen (bijlage 1 op het Aanbestedingsplatform); 4. Concept overeenkomst (bijlage 2 op het Aanbestedingsplatform); 5. ARVODI-2014 (bijlage 3 op het Aanbestedingsplatform); 6. Procedurevoorschriften (bijlage 5 op het Aanbestedingsplatform). 8 De aangeboden kandidaat bezit de competenties benoemd in de opdrachtomschrijving.
Toelichting: Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Geef aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de uitvoering van de opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
|