Beschrijving
Van 1-8-2017 t/m 1-1-2018 | Optie verlenging: 2 x 6 maanden
€0 - €45 per uur | Automatisering/ICT | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 10-07-2017 16:30
Vragen stellen tot 15-07-2017 00:00
Beantwoording vragen 18-07-2017 17:00
Offerte indienen tot 25-07-2017 00:00
Start beoordeling 25-07-2017 00:00
Verwachte gunnin g04-08-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Binnen gemeente is het team servicegroep belast met de eerste lijns technische ondersteuning van alle medewerkers op ICT-gebied. Als gevolg van een vacature zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker. Jouw belangrijkste taken zijn:
vragen van interne klanten beantwoorden en oplossen van technisch gerelateerde 1e lijns ict-incidenten;
verzorgen van de registratie en afhandeling hiervan in een helpdesksysteem; aanmaken en autoriseren van netwerkaccounts;
instrueren, uitleveren en ondersteunen van devices (o.a. smartphones, tablets, notebooks);
bijdrage leveren aan het opstellen van verbeteringsvoorstellen met betrekking tot de bedrijfsvoering van het team servicegroep;
contact onderhouden met leveranciers van randapparatuur (bijvoorbeeld: multifunctionals, werkstations);
zorgdragen voor contractueel extern belegde incidentafhandeling en correcte administratieve afhandeling hiervan.
Kandidaatomschrijving
Jij bent allereerst een teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken en je vindt het leuk om service te verlenen. Van belang hierbij is dat je goede communicatieve vaardigheden hebt en een klantgerichte instelling. Je hebt een prettige telefonische indruk en bent in staat om scherp te luisteren. Daarnaast ben je flexibel en kunt omgaan met stress.
Je bent theoretisch geschoold door middel van een afgeronde MBO opleiding in een relevante richting. Een HBO opleiding Informatie of Systeembeheer is een pré. Je beschikt over actuele certificaten voor Microsoft Windows. Verder heb je minimaal 3 jaar ervaring in een complexe IT-omgeving. Tevens heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Kennis van werkprocessen binnen de lokale overheid is een pré.
Opleiding
De kandidaat beschikt over MBO werk- en denkniveau met een sterk ICT component. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een complexe IT-omgeving.
Competenties
De kandidaat heeft goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling. Een prettige telefonische indruk, is in staat om scherp te luisteren en kan omgaan met stress.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 40 %
Werkervaring
De kandidaat heeft bij minimaal 3 organisatie voor een periode van telkens minimaal 6 maanden gewerkt als medewerker helpdesk. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
Weging: 10 %
Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring in complexe IT-omgevingen. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
3 tot 4 jaar (10 %)
> 4 jaar (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring
De kandidaat beschikt over minimaal één certificering voor Microsoft Windows. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
Weging: 20 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top-3, 5 of 8 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Weging: 15 %
|