Beschrijving
Startdatum 02-10-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging Ja, max 1 x 3 maanden
Uren per week 8
Opdracht omschrijving
Coördineren en bewaken matchingsprocedure LFNP.
Hierbij moeten dossierstukken behorende bij een matchingsverzoek op juiste wijze aangeleverd worden aan de matchingscommissie LFNP. Matchingsverzoeken komen voort uit onder andere uitspraken van de Rechtbank of Centrale Raad van Beroep. Naast de aanlevering dient ook de matchingscommissie bij elkaar te komen, plannen van de data en locatie. Na de bijeenkomst vindt er vervolgens een terugkoppeling plaats naar de politie organisatie. De uitkomst van de matching wordt vastgelegd in de Transponeringstabel (TPT) en bijbehorende database.
Doelstelling
Coördineren en bewaken matchingsprocedure LFNP
Verantwoordelijkheden
Opstellen dossier tbv de matchingscommissie;
Plannen van de bijeenkomst matchingscommissie;
Verwerken van de uitkomsten van de matchingscommissie volgens procedure afspraken.
Vakmatige taken
Kennis van LFNP;
Kennis van de TPT (Transponeringstabel).
Leidinggevende taken
Geen
Contacten
Projectorganisatie Bezwaar & Beroep Personele Reorganisatie;
Matchingscommissie leden.
Inzet in de lijn of project
Projectorganisatie Personele Reorganisatie
Opleiding
Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur in secretariële richting is een eis.
Werkervaring
In de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring als projectondersteuner binnen een grote overheidsorganisatie, met meer dan 1.000 medewerkers, is een eis;
Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden binnen een HR-afdeling is een wens;
Aantoonbare werkervaring met de inrichting en het beheren van projectdossiers en archiveren van documenten is een wens;
Aantoonbare werkervaring binnen de Nationale Politie is een wens;
Aantoonbare werkervaring met Landelijk Functiehuis Nationale Politie (LFNP) is een wens.
Competenties
Accuratesse;
Organisatievermogen;
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
Samenwerken;
Uitstekend in Nederlands (woord en geschrift).
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 02 10 2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31 12 2017 voor 8 uur per week.
Het contract kan door de opdrachtgever optioneel worden verlengd.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Fase 1: Schriftelijke beoordeling
Prijs (eisen)
Maximaal: € 65,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur in secretariële richting is een eis.
Dit is een eis en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar de opleiding is afgerond en wanneer (dd-mm-jj).
De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen alle bewijsmiddelen overleggen.
Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
In de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring als projectondersteuner binnen een grote overheidsorganisatie, met meer dan 1.000 medewerker, is een eis.
Dit is een eis en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj), of het een overheidsorganisatie is, hoeveel medewerkers daar werkzaam zijn en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden. Het ontbreken van deze informatie leidt tot uitsluiting.
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
Gunningscriteria (wensen)
40 % Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden binnen een HR-afdeling is een wens.
Dit is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden.
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
40 % Aantoonbare werkervaring met de inrichting en het beheren van projectdossiers en archiveren van documenten is een wens.
Dit is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden.
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
10 % Aantoonbare werkervaring binnen de Nationale Politie is een wens.
Dit is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden.
10 % Aantoonbare werkervaring met het Landelijk Functiehuis Nationale Politie (LFNP) is een wens.
Dit is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden.
Planning
Start publicatie 14-07-2017 00:00
Einddatum vragen 18-07-2017 17:00
Beantwoording vragen 19-07-2017 23:59
Sluiting publicatie 24-07-2017 17:00
Beoordeling offertes (vanaf) 25-07-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 25-09-2017 23:59
|