Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1307
 
Opdracht
Hoofd bedrijfsbureau a.i.
 
Sluitingsdatum
2017-08-02 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, ICT (zakelijke automatisering), Inkoop
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1307

Aanvang

15 augustus 2017

Duur

2,5 maand

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

24-32

Verloopt op

02-08-2017 09:00

 

 

Opdracht 
Je geeft leiding aan het bedrijfsbureau. Het bureau bestaat uit de vakdisciplines informatieverwerking en archief, inkoop, facilitair, contractmanagement, functioneel beheer applicaties, informatiemanagement, informatiebeveiliging en analyse. Je zorgt voor een goede samenwerking tussen de verschillende disciplines binnen de afdeling. Je maakt verbinding en bewaakt de kwaliteit van de werkzaamheden van je eigen afdeling en de daaruit voortvloeiende directe ondersteuning van de hele organisatie. Daarnaast ben je eindverantwoordelijk voor de continuïteit van de dienstverlening van de organisatie voor wat betreft de ICT-infrastructuur, hardware en applicaties. 

Knock-out criterium

1. Uurtarief maximaal € 85,-
2. Beschikbaarheid van 15 augustus 2017 tot 1 november 2017, aangeven in aanbieding  

Gunningscriteria (weging)

3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als hoofd/manager bedrijfsbureau bij een gemeentelijke organisatie. (40 punten)
4. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase. (60 punten) 

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald, gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. 

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

1. Resultaat- en mensgericht leiderschap
2. Coachen
3. Plannen, organiseren en bewaken
4. Dienstverlenend/klantgericht
5. Ondernemend
6. Omgevingsbewustzijn
7. Projectmatig werken
8. Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht