Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Invordering, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-09-14 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Van 2-10-2017 t/m 31-12-2017   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden €0 - €50 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 
 
Planning
Start publicatie 31-08-2017 00:00 
Vragen stellen tot 05-09-2017 08:00 
Beantwoording vragen 05-09-2017 16:00 
Offerte indienen tot 14-09-2017 08:00 
Start beoordeling 14-09-2017 08:00 
Verwachte gunning 29-09-2017 00:00 
 
 
Details opdracht
 
Opdrachtomschrijving
Als medewerker Invordering:
• Ben je verantwoordelijk voor een goede afhandeling van het hele proces van vorderingen van de Participatiewet;
• Zorg je er voor dat informatie met (gemeentelijke) clienten wordt afgestemd;
• Onderhoud je contacten met bewindvoerders en curatoren;
• Tref je betalingsregelingen en handel je kwijtscheldingsverzoeken af;
• Informeer je, onderzoek je, beoordeel je en adviseer je over de toepassing van terugvordering en eventueel boete-oplegging;
• Beantwoord je telefonische en schriftelijke vragen van burgers.
 
De taken bestaan uit het:
- Behandelen van beslagleggingen door derden op lopende uitkeringen;
- Opstellen van beschikkingen, behandelen van schuldsaneringsverzoeken van derden;
- Versturen van herinneringen, aanmaningen en dwangbevelen;
- Zorg dragen voor maandelijkse verwerking van de informatie voor het Inlichtingenbureau;
- Uitvoeren van periodieke heronderzoeken;
- Opstellen van periodieke rapportages;
- Boeken van ontvangsten bank– giro-tussenrekening en maandelijkse aansluiting met afdeling financiën verzorgen;
- Herberekenen van de uitkering i.v.m. te weinig uitbetaalde uitkering;
- Omzetten van uitkering als leenbijstand naar een belaste uitkering;
- Verzorgen met contacten Zelfstandigenloket Flevoland (ZLF) i.v.m. kredietverstrekkingen over lopende jaren;
- Jaarlijks afluiten van het boekjaar en verzenden van de saldobiljetten (jaaropgaven van de openstaande debiteurenvorderingen).



Kandidaatomschrijving
Wie zoeken wij?
We zijn op zoek naar een ervaren, accurate en daadkrachtige medewerker Invordering op MBO+-niveau. Je hebt ervaring met het in- en terugvorderen van onrechtmatig verkregen uitkeringen. Je bent in staat over de grenzen van de invorderingswereld heen te kijken; je bent oplossingsgericht met goede balans tussen zaak- en mensgerichtheid. Je durft inwoners en bedrijven aan te spreken. We zoeken een stevige persoonlijkheid, je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en je bent zelfstandig, stressbestendig en accuraat. Kennis van en ervaring met het GWS Suite is een voorwaarde. Je bent in het bezit van een relevant MBO+ diploma en je beschikt over recente kennis van de Participatiewet.
 
Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaatomschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde.
 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker Invordering wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Invordering is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient. 
 
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding. 
Systeemkennis GWS Suite
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met GWS Suite. 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Invordering en/of Klantmanager Inkomen bij een gemeente. 
 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 
20 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient gemotiveerd aangegeven te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %


Kennis Participatiewet
Op CV aantoonbaar kennis van de Participatiewet, aantoonbaar te maken door opgedane werkervaring en/of een afgeronde training/cursus, opgedaan/afgerond in de afgelopen 3 jaar. 
Weging: 19 %


Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar per 2 oktober 2017 beschikbaar voor 24 uur per week. ! let op: dit moet duidelijk op het CV vermeld staan.
Weging: 11 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht