Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1388
|
Aanvang
|
2 oktober 2017
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
3 maal 3 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
14
|
Verloopt op
|
14-09-2017 09:00
|
Taken en werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd tijdens de opdracht
Voor het subteam recordmanagement zijn we op zoek naar een recordmanager:
Met kennis van en ervaring met het adviseren over het inrichten van e-diensten / e-formulieren en daarmee samenhangend de zaaktypen
En met kennis van en ervaring met het adviseren over de inrichting van het digitaal personeelsdossier.
Wij werken zoveel mogelijk volgens de standaard (GEMMA) en maken gebruiken van de model-zaaktypen uit ons ISP (I-navigator). Je denkt procesgericht (klant-tot-klantprocessen) en weet balans te vinden tussen wat moet (wetgeving), wat kan (functionaliteit) en wat wenselijk is / gewenst wordt (externe en interne klant).
Adviseren inrichten e-diensten / e-formulieren + zaaktypen
De ambitie is om voor het eind van het jaar 25 e-diensten geïmplementeerd te hebben samen met Functioneel Beheer en de interne klant. We zoeken daarom een Recordmanager die ervaring heeft met advisering over de inrichting van e-diensten / e-formulieren en daarmee samenhangend de zaaktypen.
Je draagt zorg dat de inrichting van de e-diensten en zaaktypen voldoet aan de eisen zoals gesteld in (archief)wet- en regelgeving.
Je draagt zorg dat de inrichting van de e-diensten en zaaktypen voldoet aan de standaard van GEMMA en aansluit op onze model-zaaktypen.
Je zet je kennis en ervaring praktisch in om o.a. de juiste archiveringskenmerken, documenttypen en resultaten te bepalen.
Je adviseert hierover, denkt mee met de interne klant en stemt zelfstandig af met betrokken partijen.
Je vult (samen met de interne klant) wijzigingsformulieren in t.b.v. een soepele overdracht naar Functioneel Beheer voor de configuratie van de uiteindelijke zaaktypen.
Adviseren inrichting Digitaal Personeelsdossier
Met de invoering van eHRM wordt een verdere professionaliseringsslag gemaakt van de HR processen. Onderdeel van dit project is de digitalisering van de personeelsdossiers. De keuze is gemaakt om de inrichting van het digitaal personeelsdossier (DPD) vorm te geven in Alfresco en het Green Valley Zaaksysteem. De inrichting en implementatie vindt plaats in scrumsessies.
Je adviseert over de inrichting van het DPD, waarbij je rekening houdt met de eisen zoals gesteld in (archief)wet- en regelgeving.
Je draagt zorg dat de inrichting van de zaaktypen voldoet aan de standaard van GEMMA en aansluit op onze model-zaaktypen.
Je zet je kennis en ervaring praktisch in om o.a. de juiste archiveringskenmerken, documenttypen en resultaten te bepalen.
We verwachten dat je zelfstandig een impact- en/of risicoanalyse kan maken indien nodig m.b.t. informatie- / archiefbeheer.
Je vult (samen met de procescoördinator Administreren Personeel) wijzigingsformulieren in t.b.v. een soepele overdracht naar Functioneel Beheer voor de configuratie van de uiteindelijke zaaktypen.
Indien nodig stel je (aanvullende) werkafspraken / handleidingen op met de procescoördinator Administreren Personeel om tot goed gebruik van het DPD te komen.
Indien nodig geef je opleidingen aan de interne klant om te leren omgaan met het DPD.
We verwachten dat je ervoor openstaat om andere werkzaamheden op te pakken tijdens eventueel rustige momenten in bovenstaande projecten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde HBO- of WO-opleiding
2. Minimaal 2 jaar werkervaring als recordmanager of in een soortgelijke functie
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Per 2 oktober beschikbaar voor 14 uur per week (10 punten)
4. Beschikbaar op de woensdag of vrijdag (10 punten)
5. Minimaal 2 jaar ervaring met zaakgericht werken binnen een gemeente in de afgelopen 4 jaar (30 punten)
6. Minimaal 1 opdracht in de afgelopen 2 jaar waarbij ervaring is opgedaan met het digitaliseren van personeelsdossiers / inrichting van een digitaal personeelsdossier (30 punten)
7. Maximaal tarief van 70 euro per uur (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je bent communicatief vaardig en weet mensen mee te nemen in je verhaal.
Je beschikt over een goed analytisch vermogen.
Je bent resultaatgericht en proactief.
Je houdt rekening met verschillende belangen.
Je bent flexibel
|