Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
111842
 
Opdracht
Coördinator wettelijke verplichtingen, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-11-20 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 27-11-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging Ja, 1 X 3 maanden t/m uiterlijk 31 maart 2018
36
Aantal posities 1
Project
Aanvraag reden opmerkingen Voor deze opdracht kunnen zowel gedetacheerden als ZZP'ers aangeboden worden.

 

Binnen het cluster Beheer en Onderhoudscontracten ben je verantwoordelijk voor:
• Het coördineren, aanjagen, uitzetten, registreren en bewaken van de werkzaamheden/activiteiten om de wettelijke verplichtingen voor het Rijksdeel op orde te  (laten) brengen en te (laten) houden.
• Het monitoren van de certificaten op geldigheid. In dit kader tijdig signaleren en uitzetten van acties ter voorkoming van het verlopen van certificaten op het gebied van wet- en regelgeving.
• Het verwerken van meta-informatie tot maatwerk managementrapportages aangaande wettelijke verplichtingen voor de verschillende gebruikers van de Rijksgebouwen in schriftelijke en grafische vorm.
• In samenspraak met de contractbeheerders het “aanjagen” om de wettelijke verplichtingen via de objectmanagers, maar ook via de leveranciers, op orde te krijgen en te houden. 
• Het proactief signaleren van mogelijke knelpunten indien niet op tijd aan de verplichtingen wordt voldaan.
? Legt hiërarchisch verantwoording af aan het clusterhoofd van het Cluster Reguliere Contracten. 
 
Opdrachteisen
Aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar tot 5 jaar) in het analyseren van data en hierover te rapporteren. Je hebt ruime ervaring in het opstellen van heldere managementrapportages.
Je werkt graag in een team en denkt verder dan de grenzen van je vakgebied.
Je takenpakket is gevarieerd, dit houdt in dat je op verschillende niveaus moet kunnen schakelen.
Niet alleen binnen de directie VB, maar binnen het gehele RVB. Organisatiekennis en -sensitiviteit zijn van belang.
Je bent daadkrachtig en weet van aanpakken. 
 
We zoeken een collega op HBO werk- en denkniveau met een voltooide administratieve HBO opleiding.
Je hebt duidelijk affiniteit met techniek (in relatie tot wet- en regelgeving) en met het werken met softwaresystemen zoals als Excel en Word.
Je bent bedreven in het maken van overzichten en draaitabellen. Je hebt vaardigheden in processturing en hebt regie op planning en uitvoering. Initiatief,
je bent iemand die uit zichzelf begint, zoekt zelf kansen en mogelijkheden op, om vervolgens uit eigen beweging, ideeën en oplossingen aan te dragen. 
 
Communicatie, je bezit het vermogen om zelfstandig, op basis van concrete en relevante gegevens, te communiceren (zowel mondeling als schriftelijk) binnen en buiten het Rijksvastgoedbedrijf. 
 
Competenties
De volgende competenties uit het Functiegebouw Rijk zijn van toepassing: - Analyseren - Klantgerichtheid - Plannen en organiseren - Samenwerken - Zelfontwikkeling - Resultaatgericht - Omgevingsbewustzijn - Punctueel en accuraat - Schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid moeten uitstekend ontwikkeld zijn.
 
Type opdrachtgever
Ministerie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht