Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1520
 
Opdracht
Kwartiermaker / teamleider eenheid Inwonerplein
 
Sluitingsdatum
2017-11-29 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Personeel en organistatie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1520

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

HBO+

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

24 uur

Verloopt op

29-11-2017 12:00

 

 

Wat ga je doen?
Onder eindverantwoordelijkheid van de directie planmatig zorgdragen voor een verander- en ontwikkelopgave. Je inspireert, creëert, implementeert en monitort een nieuwe manier van werken binnen de eenheid.
Je vormt een team met de andere kwartiermakers en in samenwerking met hen geef je uitvoering aan en ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor de veranderstrategie “Innoveren door te verbinden”;
als kwartiermaker ben je zelf ook lid van de eenheid;
Je bent verantwoordelijk voor de strategische personeelsplanning van de eenheid/het team
Je draagt zorg voor personele taken zoals coaching, beoordeling, beloning, opleiding, selectie en detachering;
Je bevordert de uitvoering en inbedding van het werk binnen de eenheid/het team c.q. aanjagen van de (kern)competenties van jouw eenheid/team;
Je vergroot het regelvermogen van je eenheid/team richting 2020 (ambtenaar 3.0);
Je stimuleert en jaagt vernieuwing aan door samenwerking met (netwerk)partners, innovatieve techniek en door kwaliteitsmanagement tot norm te verheffen.
Kernopdracht eenheid Inwonerplein (team Klantenservice en team Gemeentewinkel)
Het Inwonerplein ontvangt alle digitale en analoge vragen van onze klanten en levert een set standaardproducten. Niet-standaard producten en complexe vragen worden bij de Eenheid Gebieden neergelegd. Het team Klantenservice zorgt daarbij voor een excellente ontvangst voor alle klanten die met hun vraag bij ons binnen komen. We wijzen hen de weg met onze excellente digitale kanalen en in ons gemeentehuis. Het team Gemeentewinkel levert standaardproducten en -diensten met een korte doorlooptijd, van betrouwbare kwaliteit en tegen een vast tarief. Daarbij bezorgen we onze klant een positieve ervaring.
 
 
Key capabilities
Wij leveren excellente dienstverlening en bieden onze klant het gemak van Bol.com, de inzichtelijkheid van PostNL en de knipoog van Coolblue.
Wij leveren service with a smile, wij zijn gastvrij en helpen graag.
Wij kennen de gemeente en overheden met wie de gemeente relaties onderhoudt.
Wij kunnen een klantvraag interpreteren, doorvragen en ervoor zorgen dat deze op korte termijn leidt tot een concreet antwoord voor die klant waarmee hij verder kan.
Wij kennen onze klanten, kunnen ons in de klant verplaatsen.
Wij verbinden onze informatie met de andere organisatie-eenheden, zodat zij hun werk kunnen doen.
Wij kunnen onze informatie interpreteren en zodanig toegankelijk maken dat andere organisatie-eenheden hiermee hun werkproces kunnen starten, zonder nogmaals de informatie bij de klant te moeten vragen.
Wij kunnen onze producten en diensten van intake tot archivering afhandelen.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 3 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring aan een afdeling of team(s) met een veranderopgave in de afgelopen 5 jaar (40 punten),
Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis van en werkervaring met gemeentelijke processen in de afgelopen 5 jaar (20 punten),
Aantoonbare affiniteit met het aandachtsgebied “Inwonerplein” blijkend uit relevante werkervaring (10 punten)
Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding (10 punten),
Ontwikkelingsgerichte attitude blijkend uit gevolgde opleiding en trainingen in de afgelopen 3 jaar (10 punten),
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten).
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht