Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Klantmanager(s) WMO
 
Sluitingsdatum
2017-12-06 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
 
Van 1-1-2018 t/m 1-7-2018   |   Optie verlenging: 6 x 3 maanden 
€0 - €60 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 24-11-2017 00:00 
Vragen stellen tot 28-11-2017 08:00 
Beantwoording vragen 29-11-2017 17:00 
Offerte indienen tot 06-12-2017 08:00 
Start beoordeling 06-12-2017 08:00 
Verwachte gunning 22-12-2017 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Bij het cluster Uitvoering Sociaal Domein (USD) voor het team Klantmanagement zijn wij op zoek naar tenminste één klantmanager WMO.
 
Het cluster Uitvoering Sociaal Domein (USD) bestaat uit de drie teams, Klantmanagement, Klantondersteuning en Bedrijfsbureau. Het team klantmanagement ondersteunt de klanten bij het participeren in de samenleving. Dat kan onder andere door het inzetten van een reintegratietraject en/of door een WMO-arrangement.
Voor dit team zijn wij op zoek naar een ervaren, flexibele en slagvaardige klantmanager WMO.
De competenties klantgericht, vraaggericht en transparant werken staan hoog in je vaandel binnen het cluster USD!
 
De functie
Als klantmanager WMO ben je verantwoordelijk voor de brede intake van klanten die er melding van hebben gedaan dat zij een beperking ondervinden bij het deelnemen aan de samenleving.
Een belangrijk onderdeel van je werk is het voeren van de gekantelde gesprekken bij klanten thuis. Dit betekent dat je samen met de klant in beeld brengt welke vragen er zijn, welk resultaat de klant wil bereiken en welke oplossingen mogelijk zijn. Hierbij kijk je eerst naar wat de klant zelf kan, wat gezinsleden kunnen en vervolgens wat het netwerk van de klant kan doen. Ook is er de mogelijkheid om door te verwijzen naar onze maatschappelijke partners.
Als blijkt dat de oplossing hierin niet te vinden is, dan kun je kijken naar algemene of collectieve voorzieningen. Daarnaast kan aan de orde komen dat je een indicatie moet stellen voor een individuele voorziening. Er wordt verwacht dat je deze voorziening monitort op kwaliteit en doelmatigheid. Tevens is er overleg met contractmanagement hierover.
Je hebt oog voor de persoonlijke situatie van de klanten, je hebt het lef en het vermogen om ook buiten de vastgestelde kaders oplossingen te vinden.
Verder vraag je offertes aan en beoordeel je offertes van WMO voorzieningen, stel je rapportages en beschikkingen op. Je levert een bijdrage aan het inwerken van nieuwe collega’s en de optimalisering van werkprocessen en indicatiebesluiten.
Je participeert in een multidisciplinair wijkteam, wat een sociale en open oriëntatie vraagt op de samenleving.
 
Kandidaatomschrijving
Je hebt een afgeronde HBO opleiding, aangevuld met op cv aantoonbare recente werkervaring in een soortgelijke functie als klantmanager WMO. Verder werk je resultaatgericht en heb je een analytisch- en emphatisch vermogen. Je kunt goed samenwerken en verbinding leggen naar andere (maatschappelijke) partners. Vanzelfsprekend weet je daarbij je verantwoordelijkheid te nemen en oplossingsgericht te handelen.
 
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden naar aanleiding van de motivatiebrief en tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
 
 
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding. 
 
 
Werkervaring
Tenminste 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als klantmanager en/of casemanager WMO. 
 
Deze opdracht kan niet worden uitgevoerd een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief (max 1 A4)
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging: 25 %
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding ergonomie en/of fysiotherapie.
Weging: 10 %
 
 
Werkervaring gemeente
Werkervaring opgedaan als klantmanager/casemanager WMO opgedaan bij een gemeente.
2-4 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 6 jaar (8 %)
4-6 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 8 jaar (12 %)
Weging: 12 %
 
 
Werkervaring met Suite
Op cv aantoonbaar werkervaring met Suite. 
Weging: 8 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht en kandidaatomschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat aanwezig is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht