Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1526
 
Opdracht
Inkoopadviseur ruimtelijk domein
 
Sluitingsdatum
2017-12-06 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1526

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

3 maal 2 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

16 tot 20 uur per week

Verloopt op

06-12-2017 09:00

 

Opdracht
Via “training on the job” leid je een collega op die recent is aangesteld als inkoopadviseur voor het ruimtelijk domein. Deze medewerker voert met jou samen aanbestedingen van werken uit met onder andere de volgende werkzaamheden:
Adviseren over aanbestedingsprocedures en passende contractvormen aan de interne klant;
Begeleiden van aanbestedingstrajecten (meervoudig, nationaal en Europees) op het gebied van werken binnen de afdelingen van het ruimtelijk domein waarvan in ieder geval een aanbesteding voor een raamcontract openbare verlichting (evt. op basis van BVP);
Diverse documenten opstellen, zoals: aanbestedingsdocumenten, beoordelingssheets, (raam)overeenkomsten, publicatieteksten, proces-verbaal van opening, gunningadvies, afwijzing- en gunningbrieven;
Screenen van aanbestedingsdocumenten en startdocumenten op eventuele afwijkingen op het inkoop- en aanbestedingsbeleid;
Beoordelen ingediende aanmeldingen en inschrijvingen en de verdere afhandeling verzorgen.
Naast “training on the job” van de inkoopadviseur voer je een onderzoek uit naar aanbestedingstrajecten die in het verleden zijn uitgevoerd binnen het ruimtelijk domein en beoordeel je de aanbestedingsstrategie, de contractvorm in relatie tot de beoogde afdelingsdoelstellingen en de behaalde resultaten. Over je bevindingen breng je schriftelijk rapportage uit met daarin advies.
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde HBO bachelor opleiding
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten
 
 
Gunningscriteria (weging)
3. Afgeronde opleiding NEVI 1 of vergelijkbaar (10%)
4. Afgeronde opleiding NEVI 2 of vergelijkbaar (10%)
5. Minimaal vijf jaar aantoonbare werkervaring met procesbegeleiding van Europese aanbestedingstrajecten in het ruimtelijk domein (werken) in de afgelopen 8 jaar (30%)
6. Twee jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar (20%)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (30%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Communicatieve vaardigheden
Inlevingsvermogen
Analytisch
Samenwerken
Resultaatgericht
Overtuigingskracht
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht