Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Senior Consultant Automatisering
 
Sluitingsdatum
2017-12-15 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
 
Van 2-1-2018 t/m 2-1-2019   |   Optie verlenging: 3 x 12 maanden   
€90 - €105 per uur   |   Automatisering/ICT   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 05-12-2017 16:00 
Vragen stellen tot 11-12-2017 08:00 
Beantwoording vragen 11-12-2017 12:00 
Offerte indienen tot 15-12-2017 08:00 
Start beoordeling 15-12-2017 08:00 
Verwachte gunning 20-12-2017 12:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
De functie van Senior Consultant Automatisering wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Senior Consultant Automatisering is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP-er/DGA.
 
 ZZP-ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient
 
Kandidaatomschrijving
De gewenste kandidaat: 
Heeft aantoonbare kennis van het leiden van projecten binnen meerdere gemeentelijke organisaties.
Heeft kennis en ervaring van een gemeentelijke samenwerking 
?Is vanaf januari 2018 beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
Is bereid om buiten de reguliere werktijden werkzaamheden uit te voeren voor de gemeente.
Heeft kennis en ervaring van het inrichten van ITIL gebaseerde werkzaamheden 
Heeft aantoonbaar technisch inzicht in ict infrastructuren. Complexe omgevingen VMWware, Microsoft, Exchange, Office 365, opslag en beveiligs technologie. 
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar ITIL gecertificeerd. 
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar training met werkervaring SQL, MCITP, Exchange, VMWware VSPHERE, VMW Horizon View. 
 
 
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar beschikbaar vanaf 02 januari 2018 voor minimaal 32 uur per week (vermeld dit duidelijk op het CV) 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  5 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met leidinggeven en projectleiding.
Weging: 15 %
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring van tenminste 1 jaar opgedaan in de afgelopen 3 jaar binnen de ict afdeling van een gemeente. 
Weging:  10 %
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar Projectmatig Implementeren van de ICT maatregelen voorkomend uit de BIG Baseline Informatiebeveiliging Gemeente. 
Weging:  10 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met VM Ware, Microsoft, Storage, Beveiligingstechnologie. 
Op CV aantoonbaar ervaring met 1 van de genoemde onderdelen (5 %)
Op CV aantoonbaar ervaring met 2 van de genoemde onderdelen (10 %)
Op CV aantoonbaar ervaring met 3 van de genoemde onderdelen (15 %)
Op CV aantoonbaar ervaring met 4 van de genoemde onderdelen (20 %)
Weging: 20 %
 
 
Werkervaring 
Op CV aantoonbaar werkervaring met processen en werkwijzen binnen meerdere gemeentelijke organisaties. 
Weging: 15 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Passend binnen het team 15%, Competenties 10%. 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht