Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1560
|
Aanvang
|
per direct
|
Duur
|
4 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
32 uur
|
Verloopt op
|
15-12-2017 09:00
|
Opdracht
De gemeente is, voor de afdeling Backoffice Publiek zaken, op zoek naar een specialist Basis Registratie Personen. Je komt te werken in het cluster Gegevensbeheer .
Met name voor de periode van januari tot april 2018 waarin de organisatie van de verkiezingen en de reguliere werkzaamheden van de BRP in combinatie met nieuwe ontwikkelingen is extra inzet noodzakelijk. Zodat wij onze dienstverlening van excellent niveau kunnen garanderen. Het team voor de BRP bestaat uit een senior BRP specialist en 2 parttime medewerkers.
Ben je klantgericht, kwaliteitsbewust en communicatief vaardig? Dan zoeken we jou. Daarnaast beschik je over een pro actieve houding, neem je initiatief en kun je je werk goed organiseren.
Werkzaamheden
De werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Werkzaamheden in de backoffice Publiekszaken zoals het verwerken van mutaties betreffende de BRP, vestigingen buiteland en brondocumenten.
Kwaliteit controles op BRP.
Verbeteren van de Baseline 1 en 2 fouten
Controleren mutaties
Meewerken aan verbeteringen en digitalisering van de BRP
Assisteren bij proces verkiezingen
Kennis/Ervaring
Je hebt een relevante opleiding op minimaal HBO niveau;
Je hebt kennis van relevante wet en regelgeving, modules van de opleiding BOBZ/BABA afgerond en kennis van de gemeentelijke organisatie en haar interne beleid en procedures.
Je hebt affiniteit met de afdeling Publiekzaken en anticipeert op de daarmee samenhangende ontwikkelingen.
Je beschikt over kennis van Wet Basisregistratie Personen, Internationaal Privaatrecht, nationaliteitswetgeving en aanverwante wetgeving.
Ervaring met het pakket Key2Burgerzaken
Gunningscriteria (weging)
Minimaal twee jaar aantoonbare relevante werkervaring als BRP specialist in de afgelopen 5 jaar . 25%
Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau op het vakgebied (20%)
Aantoonbare werkervaring met Centric applicatie Key2Burgerzaken. 25%
Je beschikt over kennis van Wet Basisregistratie Personen, Internationaal Privaatrecht, nationaliteitswetgeving en aanverwante wetgeving. 20%
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens, aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald, gerangschikt. De kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Klantgericht
Resultaatgericht
Omgevingsbewust
Zelfstandig
Proactief
Zorgvuldig
Creatief
|