Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
113214
 
Opdracht
Projectmanager Bouw en Vastgoed projecten.
 
Sluitingsdatum
2018-01-08 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 22-1-2018
Einddatum 31-12-2020
Optie tot verlenging Ja, 2 maal met 6 maanden, tot uiterlijk 31-12-2021.
32,00
Aantal posities 1
Project
Aanvraag reden opmerkingen Voor deze opdracht kunnen zowel gedetacheerden als ZZP'ers aangeboden worden.

 

 

Opdrachtomschrijving Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement, waaronder ook omgevingsmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings- en/of realisatiefase van een of meerdere vastgoedprojecten van het Rijksvastgoedbedrijf. Daarnaast ben je als 2e projectmanager de achtervang en klankbord voor de Integraal Project Verantwoordelijke (IPV-er). 
Als projectleider met de rol als omgevingsmanager onderhoud je de contacten met interne en externe stakeholders die directe en indirecte invloed hebben op het projectresultaat. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. In deze rol ben je integraal onderdeel van het IPV-team, dat bestaat uit een samenwerkingsverband van een projectmanager, technische manager, contractmanager en manager projectbeheersing. Het IPV-team zorgt in een gedeelde verantwoordelijkheid voor de aansturing van het project op alle gebieden. 
 
Als projectleider geef je leiding aan multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan het sectiehoofd van het Rijksvastgoedbedrijf.   Je voert, in overleg met het projectmanagementteam, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd 
 
Competenties [De aangeboden kandidaat bezit de competenties:  
 
? aansturen organisatie 
? bestuurssensitiviteit 
? creativiteit 
? motiveren 
? netwerken 
? omgevingsbewustzijn 
? plannen en organiseren 
? resultaatgerichtheid
 
Type opdrachtgever
Ministerie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht