Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-1-2018 |
Einddatum |
30-9-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
24,00 |
Toelichting aantal uur per week |
|
Aantal posities |
1 |
|
|
Opmerkingen maximum tarief |
Tarief zelf bepalen, inclusief reiskosten, onkosten, exclusief btw |
Kernactiviteiten: De voornaamste werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen bij het opstellen van: - de gebruiksvoorwaarden voor de dienstverlening - de statuten van de BV - profielen voor in te vullen functies in de uitvoeringsorganisatie - opstellen van processen en procedures binnen de nieuwe organisatie en met haar omgeving (klanten, leveranciers en aandeelhouder) - een systeem van terugkoppeling van prestaties en verbetermogelijkheden - een nul-meting bij de deelnemende partijen om het effect van de invoering van Nextlogic vast te kunnen stellen
Opleiding - HBO-/ academische opleiding of aantoonbaar HBO/academisch denk- en werkniveau, bij voorkeur in Bedrijfskunde - Naast Nederlands, beheersing van Engels in woord en geschrift
Ervaring - 2 tot 5 jaar relevante werkervaring - Ervaring met projectmatig werken/projectmanagement (waarbij gevoel voor commerciële verhoudingen alsmede enig financieel inzicht minimaal benodigd zijn) - Kennis en ervaring binnen een context van samenwerkende ketenpartijen is een pre - Kennis en ervaring met of bij containerterminals en/of barge operators is een pre
Competenties - Zelfstandig - Creatief, klantgericht, initiatiefrijk en ondernemend - Besluitvaardig, stressbestendig en overtuigingskracht - Maatschappelijke belangstelling en betrokkenheid bij haven relevante onderwerpen - Strategisch inzicht - Resultaat-, samenwerkings- en oplossingsgericht - Onderhandelingsvaardigheid
Looptijd: Het betreft een tijdelijke functie met een looptijd tot oktober 2018 waarbij wordt uitgegaan van een inzet van 24 uur per week.
Werkomstandigheden De werkzaamheden vinden plaats in complexe krachtenvelden met uiteenlopende belangen en bevoegdheden. Vaak wisselende werksituaties en veelal multidisciplinair teamwork
|