Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
2-1-2017 |
Einddatum |
1-3-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
28,00 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Functie omschrijving: Klantmanager Schuldhulpverlening [1Fte]
Als klantmanager schuldhulpverlening heb je een breed takenpakket. Jouw hoofdwerkzaamheden zijn het behandelen van aanvragen schuldhulpverlening voor burgers van Breda en samenwerkende gemeenten. We zijn op zoek naar een klantmanager die hun energie halen uit het uitvoeren van Hercontroles . En het bewaken van de voortang van lopende schuldregelingen . U zorgt er voor dat een schuldregeling voor zowel de klant als de schuldeiser tot een goed einde komt.
Functie eisen :
Je bent per direct inzetbaar als klantmanager schuldhulpverlening. Je beschikt dus over een HBO-opleiding in Sociaal- Juridische of sociale richting en je hebt affiniteit, kennis en recente ervaring in de schuldhulpverlening. Daarnaast kennen Allegro en Office voor jou geen geheimen en ben je op de hoogte van gedragscodes en modules van de NVVK. Je hebt aantoonbare ervaring met het uitvoeren van hercontroles.
Je beschikt over de volgende competenties: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken, besluitvaardigheid, probleemanalyse, overtuigingskracht, mondelinge communicatie en initiatief. Daarnaast moet je voor indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen.
Daarnaast ben je stressbesteding en flexibel.
Arbeidsvoorwaarden:
Het betreft een functie van 28-32 uur. Het betreft een aanstelling van 2 maanden met mogelijke verlenging.
|