Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1679
|
Aanvang
|
15 maart 2018
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
16 uur
|
Verloopt op
|
16-02-2018 09:00
|
Opdracht
Je organiseert, plant en organiseert de vergaderingen voor de OR. Je zorgt voor de agenda’s en maakt de verslagen.
Je beheert de actielijst.
Je stelt nieuwsberichten op, beantwoord inkomende post en mails. Je verzorgt publicaties en beheert de OR site op het gemeentelijk intranet
Je neemt aanvragen voor advies en instemming in behandeling, waar nodig complenteer je de stukken, je zorgt voor procesbegeleiding en je doet de aanvragen af.
Je verzamelt de inhoud voor het jaarverslag, stelt teksten op en zorgt voor publicatie
Je houdt het archief bij, organiseert bijeenkomsten
Je bent zowel intern als extern contactpersoon.
Vereisten / knock-outcriteria
1.‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
2. Maximaal per 15 maart a.s. beschikbaar
3. Beschikbaarheid van 16 uur per week
Gunningscriteria (weging)
4.Minimaal afgeronde HBO-bachelor opleiding (25 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het bieden van beroepsmatig secretariële en beleidsmatige ondersteuning aan OR-leden in de afgelopen 5 jaar (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met communicatie vanuit de OR (denk aan communicatie over verslaglegging, profileren op social media en contact met achterban) in de afgelopen 5 jaar (25 punten)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Zelfstandigheid
Plannen en organiseren
(Schriftelijke) communicatie
Klantgerichtheid
Flexibiliteit / initiatief / pro activiteit
|