Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Servicedesk ICT (m/v)
 
Sluitingsdatum
2018-02-28 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Van 12-3-2018 t/m 11-6-2018   |   Optie verlenging: 3 x 3 maanden
 
€0 - €60 per uur   |   Automatisering/ICT/GEO Gis   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
Planning
Start publicatie
15-02-2018 00:00 
Vragen stellen tot
22-02-2018 00:00 
Beantwoording vragen
22-02-2018 00:00 
Offerte indienen tot
28-02-2018 00:00 
Start beoordeling
28-02-2018 00:00 
Verwachte gunning
12-03-2018 00:00 
Details opdracht
 
 
                 
Opdrachtomschrijving
Niets is zo vervelend als een computer of netwerksysteem dat niet goed werkt. Collega’s vertrouwen op jouw effectieve en servicegerichte ondersteuning, zodat zij ongehinderd hun werkzaamheden uit kunnen voeren.  Het aannemen, direct oplossen, afmelden en afsluiten van calls is een van jouw dagelijkse taken. Jij weet als Servicedeskmedewerker hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat de gebruiker wil. Je kan medewerkers helpen bij problemen met smartphones en vragen over de werking van allerlei onderwerpen beantwoorden: van Excel en Word tot en met een defecte notebook. Binnen de gemeente wordt gewerkt met complexe informatiesystemen, maar hier weet jij snel je weg in te vinden.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor meldingen die binnen komen op de Servicedesk. Na registratie en prioritering verzorg je de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega's en/of de betrokken leverancier.
Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan.
Je staat open voor de wensen en belangen van jouw (interne) klanten en verleent gebruikersondersteuning in het dagelijks werk.
Je denkt actief mee in het verbeteren van de dienstverlening van het team.
Je zoekt (proactief) de samenwerking met andere afdelingen/collega's en je werkt actief mee in projectgroepen als dat wordt gevraagd.
Het betreft een tijdelijke opdracht vanwege piekwerkzaamheden bij de doorontwikkeling van de afdeling. 
De opdracht is voor 3 maanden er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
 
 
Kandidaatomschrijving
De Servicedeskmedewerker ICT:
Heeft minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding, bij voorkeur in de ICT;
Heeft minimaal 2 jaar ervaring op een ICT Servicedesk;
Heeft kennis van ITIL Foundation 
Heeft kennis van Windows 7 en Windows Server 2008/2012
Heeft kennis van het Office-pakket
Heeft kennis van en ervaring met Microsoft Active Directory
Heeft kennis van en ervaring met Citrix werkplekken;
Heeft bij voorkeur Microsoft-certificaten; 
Ervaring met TOPdesk is een pré.
 
Competenties
Goed in plannen en organiseren
Doorpakker
Proactief
Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en geschrift)
Oplossingsgericht
Hands-on mentaliteit
Samenwerken
Energiek
Stressbestendig
Accuraat
 
 
Eisen
 
opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO 4 ICT-opleiding. 
 
 
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring als servicedeskmedewerker ICT, opgedaan in de afgelopen 5 jaar. 
 
 
Referentie vereist 
(systeem)kennis
Op CV duidelijk aantoonbare kennis van en ervaring met Citrix Werkplekken, MS Windows 7, Windows Server 2008/2012, Office 2010 en Outlook. 
 
 
Opleiding 
ITIL-gecertificeerd, op cv aantoonbaar 
 
 
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning 
VOG
Geactualiseerde UEA
Verklaring van geheimhouding en integriteit
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 
25 %
Systeemkennis
Op CV aantoonbare kennis en ervaring met Active Directory.
Weging: 
5 %
Systeemkennis
Op CV aantoonbare kennis en ervaring met TOPdesk.
Weging: 
15 %
opleiding
Op CV aantoonbaar werkervaring met eindgebruikers 
Weging: 
10 %
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met ITIL
Weging: 
10 %
Opleiding
In het bezit van Microsoft-certificaten
Weging: 
10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Goed in plannen en organiseren
Doorpakker
Proactief
Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en geschrift)
Oplossingsgericht
Hands-on mentaliteit
Samenwerken
Energiek
Stressbestendig
Accuraat
Weging: 
25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht