Beschrijving
Van 15-3-2018 t/m 15-3-2019 | Optie verlenging: 4 x 3 maanden
€0 - €115 per uur | Financieel & Economisch | Uren: 36 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 15-02-2018 00:00
Vragen stellen tot 19-02-2018 09:00
Beantwoording vragen 19-02-2018 16:00
Offerte indienen tot 27-02-2018 08:00
Start beoordeling 27-02-2018 08:00
Verwachte gunning 09-03-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
De afdeling Economische Zaken staat voor ondernemers en levert een bijdrage aan de stedelijke ontwikkeling vanuit economisch pespectief. De strategisch economische agenda 2015-2018 vormt hiervoor de basis. Sinds 2016 wordt een extra focus gelegd op de verkoop van bedrijfskavels. Voor de verkoop van bedrijfskavels is een plan van aanpak opgesteld, waarin maatregelen zijn opgenomen om de verkoop van bedrijfskavels te stimuleren. Onderdeel hiervan is de inrichting van een salesteam, dat dedicated ingezet wordt voor deze taak. Binnen de afdeling is ruimte voor een Senior Acquisiteur.
Resultaatgebieden en belangrijkste activiteiten. De Acquisiteur:
- Is verantwoordelijk voor het acquisitiebeleid;
- Initieert de meeste complexe en voor Almere beeldbepalende acquisitietrajecten en voert deze zelfstandig uit;
- Voert onderhandelingen over vestiging en gronduitgifte uit;
- Pakt een coachende rol naar de andere acquisiteurs in het team;
- Vertaalt klantbehoefte naar commerciële acties en organiseert klantcontacten;
- Identificeert en kwalificeert kansrijke klanttrajecten;
- Is aanspreekpunt voor de klant gedurende het gehele vestigingsproces;
- Begeleidt bedrijven bij vestiging tot en met de realisatie;
- Is verantwoordelijk voor acquisitieprocessen;
- Initieert en ondersteunt (de organisatie van) evenementen, beurzen, reizen en missies in binnen en buitenland;
- Toetst en implemeert beleidskaders en vertaalt dit in acquisitie en actieplannen.
Kandidaatomschrijving
de kandidaat beschikt over
- WO niveau;
- Ruime ervaring met acquisitie trajecten;
- Aanvullende (generieke) vastgoedopleidingen zijn een pré:
- Brede markt- en vastgoedkennis;
- Een groot en relevant netwerk;
- Overtuigingskracht, inlevingsvermogen, en heeft een uitermate gedreven instelling;
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal;
- Ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers;
- Ruime ervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van acquisitiebeleid.
Competenties: Klantgericht, Netwerken, Initiatief nemen, Resultaatgericht, Communicatief, Bestuurlijke sensitiviteit, Omgevingssensitiviteit, Samenwerken.
Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaatomschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde.
Wanneer de opdracht gegund wordt aan een ZZP-er, dan zal door de gemeente een modelovereenkomst opgesteld worden.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 5 kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 7 maart 2018. Een tweede gespreksronde zal gevoerd worden in week 11, 2018.
Wanneer u op dinsdag 6 maart 2018 nog geen uitnodiging heeft ontvangen via het DAS Flevolandhuurtin.nl, dan behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via het DAS Flevolandhuurtin.nl. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.
Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op Flevolandhuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. Na goedkeuring van deze registratie kunt u via www.flevolandhuurtin.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten. Zonder registratie kunnen er geen offertes ingediend worden voor deze en andere reeds gepubliceerde opdrachten.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde WO opleiding.
Werkervaring Acquisiteur
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 8 jaar als Acquisiteur voor bedrijventerreinen.
Referentie vereist
Motivatiebrief
Door de kandidaat zélf geschreven motivatiebrief, max. 1 A-4 pagina. Als bijlage toe te voegen door de inschrijver.
Werkervaring Coaching
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het coachen/coördineren van een team.
Referentie vereist
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient zélf gemotiveerd aan te geven in de zelf geschreven motivatiebrief waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
Werkervaring Acquisitiebeleid
Op CV aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het ontwikkelen én implementeren van acquisitiebeleid bij een overheidsorganisatie. !Let op: Dit dient duidelijk en letterlijk bij de werkzaamheden in het cv naar voren te komen.
Weging: 18 %
Vakgerichte Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde opleiding op het gebied van Sales en/of Vastgoed.
Weging: 12 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht en kandidaatomschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat aanwezig is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %
|