Beschrijving
Van 25-3-2018 t/m 15-6-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€0 - €90 per uur | Automatisering/ICT | Uren: 18 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 21-02-2018 00:00
Vragen stellen tot 26-02-2018 09:00
Beantwoording vragen 26-02-2018 16:00
Offerte indienen tot 05-03-2018 09:00
Start beoordeling 05-03-2018 09:00
Verwachte gunning 12-03-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
Op dit moment wordt er binnen de gemeente Lelystad een gegevensbeheerder Sociaal Domein geworven. Voor de tussenliggende periode zijn wij op zoek naar een tijdelijke gegevensbeheerder sociaal domein die alvast start met een aantal werkzaamheden.
Wat zijn jouw taken …….
Als Gegevenbeheerder Sociaal Domein participeer je in het project Sturingsinformatie Sociaal Domein.
In de vorm van sprints zullen dashboards en rapporten worden gebouwd. Voor iedere sprint zal er samen met de business (lees Jeugd, WMO, P-wet of Leerplicht) een functionele uitwerking worden gemaakt van de dashboards en rapporten die in de voorliggende sprint gebouwd gaan worden.
Daarnaast participeer je in het project "Datakwaliteit". In dit project zal in een aantal fases uitvoering worden gegeven aan het verbeteren van de datakwaliteit voor de Wmo, Jeugd en P-wet.
Als gegevensbeheerder Sociaal Domein ben jij degene die samenhang brengt tussen de beheerders van o.a. de basisregistraties (BRP) en kernregistraties Sociaal Domein (Suite4SociaalDomein, PKO, MDU en WIZ-portaal) in de keten. De gegevensbeheerder houdt zich binnen het project bezig met het organiseren, catalogiseren, lokaliseren, opbergen, ophalen en onderhouden van gegevens. Je bewaakt de kwaliteit van de registraties.
Kandidaatomschrijving
Je profiel…..
• Je bent op de hoogte van de actualiteiten met betrekking tot gegevensmanagement.
• Je bent een echte teamspeler die graag met anderen samenwerkt om zo de kwaliteit van gegevens/data naar een hoger plan te brengen..
• Je hebt kennis van de gegevenshuishouding binnen de gemeentelijke overheid
• Je beschikt over voldoende kennis van SQLPlus, Synanxion Toolbox en het gebruik van Pentaho.
• Je hebt aantoonbare ervaring met Sociaal Domein gerelateerde applicaties.
• Je hebt kennis van het werkgebied Sociaal Domein en basisregistraties.
• Je bent servicegericht en streeft er continu naar je opdrachtgevers te ontzorgen
* Je hebt een op de functie gerichte afgeronde HBO opleiding.
Competenties…….
Je beschikt over de volgende competenties:
- Analytisch, nauwkeurig en oplossingsgericht
- Enthousiast, communicatief vaardig en goed kunnen samenwerken
- Stressbestendig en flexibel
- Resultaatgericht
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar in rol van gegevensbeheerder bij een overheidsinstantie.
Referentie vereist
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
10 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient door de kandidaat zélf gemotiveerd te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging:
25 %
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Informatiekunde en/of ICT.
Weging:
8 %
Gemeentelijke werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar als gegevensbeheerder bij of voor een gemeente
Weging:
10 %
Werkervaring Datawarehouse(s)
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar met Pentaho en/of andere Datawarehouse(s). !Let op: Het dient duidelijk in het cv aangegeven te gaan dat het om een datawarehouse gaat.
andere Datawarehouse(s) (3 %)
Pentaho (6 %)
Weging:
6 %
Kennis van SQLPlus en Synanxion Toolbox
Op cv aantoonbaar kennis van SQLPlus en/of Synanxion Toolbox, aantoonbaar te maken door minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar of een afgeronde cursus/opleiding van SQLPlus en/of Synanxion Toolbox.
Kennis van SQLPlus (3 %)
Kennis van Synanxion Toolbox (3 %)
Kennis van beide (6 %)
Weging:
6 %
Ervaring binnen Sociaal Domein
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar met de volgende applicaties: Suite4SociaalDomein en/of PKO en/of MDU en/of WIZ-portaal.
Ervaring met één van de vier applicaties (3 %)
Ervaring met twee van de vier applicaties (5 %)
Ervaring met drie van de vier applicaties (8 %)
Ervaring met alle applicaties (10 %)
Weging:
10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht en kandidaatsomschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat aanwezig is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging:
25 %
|