Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Contractadviseur 1fte
 
Sluitingsdatum
2018-04-11 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
 
Van 26-3-2018 t/m 28-9-2018   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden
0 - €80 per uur   |   Verkoop & Inkoop   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 27-03-2018 16:00 
Vragen stellen tot 04-04-2018 12:00 
Beantwoording vragen 05-04-2018 12:00 
Offerte indienen tot 11-04-2018 17:00  
Start beoordeling 11-04-2018 17:00 
Verwachte gunning 20-04-2018 12:00 
 
 
Opdracht Contractadviseur 
Je zorgt in samenwerking met de andere drie contractadviseurs voor het verder professionaliseren, ontwikkelen en ondersteunen van het contractmanagement binnen de gemeente Venlo. De focus ligt op de advisering en procesbegeleiding in het naleven van contractafspraken van de contracten binnen je eigen account. Ook draag je mede zorg voor het vastleggen van contractafspraken en de implementatie ervan.
Je adviseert de interne opdrachtgever (contracteigenaar) bij het vastleggen van gemaakte afspraken in contracten en draagt zorg voor een goede inbedding van contractafspraken binnen de specificatie- en selectiefase van het inkoopproces. Je stemt af met contracteigenaren en collega-adviseurs binnen team Inkoop.
 
De functie van Contractadviseur wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Contractadviseur is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA. ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
 
 
Kandidaatomschrijving
• Je beschikt over minimaal MBO+ werk- en denkniveau, aangevuld met een afgeronde opleiding op het gebied van contractmanagement;
• Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een zelfstandige functie als contractadviseur (dan wel contractmanager) en bent uitstekend in staat het contractmanagementbeleid en -proces uit te dragen, mede te implementeren en te beheren;
• Je bent gewend om zelfstandig de adviesrol te vervullen en door je werkervaring beschik je over kennis van contractbeheer en contractmanagement;
• Je bent proactief, innovatief en beschikt over empathisch vermogen. Tevens weet je je in het mêlee van belangen staande te houden.
 
 
Kerncompetenties 
Resultaatgerichtheid
Overuitingskracht
Klantgerichtheid
Analytisch vermogen
Contactuele effectiviteit
 
 
Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbare relevante werkervaring van minimaal 2 jaar, in de afgelopen 5 jaar, in de functie van contractadviseur of contractmanager. 
 
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een MBO opleiding afgerond aangevuld met een opleiding in het vakgebied contractmanagement. 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 0 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met het opstellen en vastleggen van contractafspraken inclusief de implementatie en naleving. Dit dient u aan te tonen in uw CV, door een korte beschrijving in welk werkgebied u actief was, soort contracten en de rol die u heeft vervuld.
Weging: 60 %
 
Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring op het gebied van aanbestedings- en/of contractenrecht.
Weging: 15 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: - Passend binnen het team (5%) - Mate waarin toegelicht wordt en inzicht wordt verschaft op de gestelde gunningcriteria (5%) - Mate waarin wordt voldaan aan de gestelde competenties (15%) 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht