Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Beleidsmedewerker juridische zaken
 
Sluitingsdatum
2018-04-23 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
 
Van 1-5-2018 t/m 31-10-2018   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden
 €0 - €72 per uur   |   Juridisch   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 09-04-2018 16:00 
Vragen stellen tot 16-04-2018 08:00 
Beantwoording vragen 17-04-2018 11:00 
Offerte indienen tot 23-04-2018 08:00 
Start beoordeling 23-04-2018 08:00 
Verwachte gunning 26-04-2018 09:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Wat ga je doen?
Je adviseert het bestuur en organisatie op het gebied van juridische vraagstukken;
Je vertaalt interne en externe ontwikkelingen naar beleidsadviezen; 
Je vertegenwoordigt de gemeente in specifieke gerechtelijke procedures;
Je bent verantwoordelijk voor de juridische kwaliteitszorg binnen de organisatie;
Je geeft uitvoering aan de wetgeving, onder andere de Gemeentewet, Awb, WOB en Wbp;
Je toetst en adviseert over de verschillende soorten overeenkomsten, verordeningen en beleidsregels;
De functie van Beleidsmedewerker juridische zaken wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Beleidsmedewerker juridische zaken is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA. 
 
 
Kandidaatomschrijving
Wat vragen we van je?
Je hebt een afgeronde HBO opleiding rechten (bij voorkeur een bestuurlijke afstudeerrichting): 
Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring op  een soortgelijke vakgebied;.  
Je beschikt over een goed juridisch netwerk
Je kijkt met een integrale blik naar je taken; 
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding rechten. 
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker juridische zaken. Dit moet duidelijk blijken uit de gewerkte periodes/ maanden die vermeld staan op het CV. 
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar relevante werkervaring met wetgeving Awb. 
 
 
Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte 
persoonsbeschrijving
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar een afgeronde opleiding rechten met een bestuurlijke afstudeerrichting.
Weging: 15 %
 
 
Werkervaring
Op cv aantoonbaar werkervaring met wet en regelgeving op het gebied van gemeentewet, WOB en Wbp/AVG. Dit moet duidelijk op het CV uit de werkzaamheden blijken. 
Weging: 20 %
 
Persoonsbeschrijving
In opgevraagd document 'persoonsbeschrijving aantoonbaar de competenties van de betreffenden gemeente.
Weging:  20 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
klik met het team 10%, persoonlijk leiderschap 5%, verbinder 5%, communicatieve vaardigheden 5%
Weging: 
25 %
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht