Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Systeembeheerder/ allround ICT medewerker
 
Sluitingsdatum
2018-06-11 07:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Startdatum 18-6-2018
Einddatum 1-4-2019
Uren per week 20
Optie tot verlenging 2 x 6 maanden

Opdrachtomschrijving

De systeembeheerder is een technisch expert die in staat is om complexe zaken op het gebied van systeem- en netwerkbeheer te analyseren en zelf (of gezamenlijk) op te lossen.
Als meewerkend voorman binnen het team bewaakt de  systeembeheerder de voortgang van projecten.
Het team automatisering bestaat verder uit 3 systeembeheerders en 2 helpdeskmedewerkers.
Ook werk je nauw samen met het cluster Informatiemanagement.
Je bent verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de op virtualisatie gebaseerde ICT infrastructuur (VDI)
inclusief netwerkapparatuur en koppelingen met andere (externe) systemen.
Je levert een bijdrage aan 1e, 2e en 3e lijnsondersteuning, treedt op als klankbord en vraagbaak.
Je vertaalt de richtlijnen voor automatisering naar de uitvoering.
Je hebt ervaring met het installeren van diverse hardware, gemeentelijke applicaties en mobiele apparaten.
Je ben eerste aanspreekpunt voor onze klanten, biedt ondersteuning aan gebruikers, waaronder je collega’s van het team automatisering.
Je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met genoemde werkzaamheden.

Kandidaatomschrijving

Je hebt een afgeronde relevante HBO opleiding en werkervaring in een vergelijkbare functie.
Je hebt bij voorkeur ruime kennis van, en ervaring met, gemeentelijke informatiesystemen.
Je hebt ervaring met het maken en uitrollen van een virtuele werkplek (VMWare, RES) en software Microsoft Windows (server en werkplek) en MS-Exchange.
Ervaring met Topdesk.
Je hebt 2 jaar werkervaring met gemeentelijke automatisering.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht